• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

vandaag ff een vitrine kast opgehaald.

nu is het mijn bedoeling om met de tijd 1 plank eens te vullen met wat opel spulletjes, wat mooie model autotjes en zo.

maar ja, om er toch al vast wat in te leggen had ik er ff een opel logo in gelegd, me vriendin vond dat ik dat niet netjes gedaan had!

ze heeft het maar ff veranderd naar dit..

20130314191521.jpg

moet haar na geven dat dit toch stukken mooier is haha:P

hahah idd weet de vrouw het net iets mooier te maken maar dat geeft niet daar heb je vrouwen dus voor.

hahah mario je kan het wel even voor doen ja kan ze je mooi mee helpen daarna gaat vast sneller :lol:

neh, ze mag hem pas zien als ie klaar is

hij krijgt andere velgjes, motor, uitlaat

kontje gaat een stukje omhoog

en veel nieuw plaatwerk

word wel een klusje van een paar maandjes

ze krijgt van mij ook tijdelijk een ander wagentje

zo zo dat is nog al wat ja hahaa

ja als ze een auto nodig is mag ze zeker wel even een andere auto tijdelijk hebben anders komt ze niet ver veel succes ermee dan maar

even een vraagje tussendoor: ik wil morgen even naar het bedrijf hottuning maar hebben die ook een winkel of is het alleen maar een magezijn en als je daar wat ziet dat je het kunt bestellen of hebben ze ook een toko waar je van alles kunt zien en kopen??

@liefmeis25 wrote:zo zo dat is nog al wat ja hahaa

ja als ze een auto nodig is mag ze zeker wel even een andere auto tijdelijk hebben anders komt ze niet ver veel succes ermee dan maar

het liefst zoek ik een wegenbelastingvrije opel er bij

nog een corsa a of kadett c of d

@biancaatje wrote:pff heb ech bagger geslapen .. kom ook niet echt op gang vandaag ... moe zo nog boodschappen doen jippie trappen sjouwen met kinderwagen /kleine meid en boodschappen :???: en dan sneeuwt het hier ook nog eens :wtf :???:

Zal ik je even helpen ?

Rik ;)

@liefmeis25 wrote:hahah idd weet de vrouw het net iets mooier te maken maar dat geeft niet daar heb je vrouwen dus voor.

hahah mario je kan het wel even voor doen ja kan ze je mooi mee helpen daarna gaat vast sneller :lol:

Mooi gedaan inderdaad :thumb

Rik ;)

@KadAstra-EF wrote:@biancaatje wrote:pff heb ech bagger geslapen .. kom ook niet echt op gang vandaag ... moe zo nog boodschappen doen jippie trappen sjouwen met kinderwagen /kleine meid en boodschappen :???: en dan sneeuwt het hier ook nog eens :wtf :???:

Zal ik je even helpen ?

Rik ;)

das lief van je dankje

begin nu een beetje op gang te komen maar ben nog niet 100% opgeladen. Ik schat rond 65 :( Eens even zien hoe de dag verder gaat.

Terug
Naar boven