• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

volgende keer een washandje met karnemelk mee nemenen bianca, dat trekt de brand er ene beetje uit ;)

pff gaat hier ook weer fijn, griep is maar weer terug gekomen, en zelfs IK ben nu ziek.

normaal nooit geen last van, dit jaar al 2x... goed begin :agent

alweer maar eens goeiemorgen hahaha jemig wat een nacht :S ga ik eens vroeg naar bed gaat dohterlief vanaf 4 uur liggen spoken :???: enige voordeel dr aan is dat we op tijd wakker waren voor het consultatiebureau hhahaha moeten we om 10 uur zijn

nou ze licht nu in een halve coma hahahahaha arme kind heb dr eerste prikjes gehad vandaag ... die was boos :O niet normaal meer huilen illen schreeuwen zo heb ik dr nog niet eerder gzien ... maja zoveelgehuild dat ze nu k.o. in dr bed ligt

@dunjatamara wrote:Goedemorgen!!

Rikkie wat ziet ik je hebt het gehaald!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd met je 500.000!!!!!!!!!!!! :D

Hey soepkip watskeburt met de rode astra dat je m hebt laten pletten? duidelijk weer wat gemist :s

Helmer wat leuk om te lezen dat je nog steeds helemaal in :wub bent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Turbodieseltje, heb je een linkie van je astra adv??

Wat een stunt met je hond! ik zou dat niet gedurfd hebben arm beest helemaal naar het asiel :-P

Hoi, inderdaad ben ik de 5 ton voorbij :)

De 2e Opel op dit forum :)

Foto's ?

viewtopic.php?f=106&t=140597&start=75

Rik ;)

dr staat een post helemaal boven aan deze pagina he van astratd.. daar staat in zijn onderschrift................ dus denk dat hij t dan is hahaha

goeiemorgen trouwens

Volgens mij vergeten veel mensen dat als je een doorgetrokken stoep nadert

ja ALLE verkeer incl VOETGANGERS moet voorlaten!! is een UITRIT!!

regelmatig word ik op een haar na voor mn flikker gereden als ik met de hond rond ga

net even hard tegen een student zn fiets getrapt

en even gezegd dat die teringmongool eens fietsles moet gaan nemen!

het is dat ik dan meestal de hond bij heb en wil het beessie niet in gevaar brengen

en precies altijd als ik alleen ben gebeurt het niet :swear :swear

dat probleem ken ik helaas ... heb t laatst nog gehad die reed bijna me kinderwagen omver .. dat is het nadeel dat die kinderwagen vooruit steekt... heb m bijna een deuk in zijn auto geschopt .. werd ie boos :???: ik moest normaal doen en blablabla nja ik ben toch al zo vrolijk as wat fout gaat laatste paar weken hihi hij kreeg ff alle frustratie over zich heen geloof ik hahh

kinderwagen achter je aan slepen is ook weer zo wat he :D

vooral die studenten hier zijn een ramp, zeker in de introductieweek

dan denken ze alles te kunnen maken

jaren terug reed ik met mn broertje op de tomos en hun niet aan de kant willen op 2 baans fietspad

ikke gas er op over de stoep en de voorste onderuitgehaald en hard doorgereden hahaha teringlijers :swear :swear :jerry

ja stat ook zo raar kinderwagen achter je aan hahahah

ja die zijn echt de ergste idd hebben alle tijd en denken alles te mogen ..

hahahaha jij ben ech erg

Een proma uitlaatje en open filter op een tomos maakt best geluid

ook nog een paar keer getoeterd

zelfs nog even achter het groepje gereden, niemand ging opzij :swear

fietsten met 5! naast elkaar, 25 zeker in totaal

tsja, mn geduld raakt dan wel op :swear

mensen die in dat groepje fietsten gaan voortaan wel opzij als er een brommer aankomt hahaha

was net een wielrennerspeleton wat plat ging

heb daarna gruuuuwelijk zitten lachen :jerry :jerry

Had het laatst ook ,liep met de hond komt een auto een zijstraat uit ,komt ineens naar mij toe rijden alsof hij niet niet zag of wilde zien terwijl ik onder een lantarenpaal stond .kon net me hond terug trekken ,heb achterlicht eruit getrapt.

stappen ze uit om verhaal te halen hahahahah vond me hond ook erg leuk te van die mederlanders zeg maar hahah dus heb hem even iets meer lijn gegeven zaten zo weer in de auto en weg waren ze .

lijkt wel of ze het leuk vinden op 1 of andere manier

hahaahaha altijd leuk zulke acties inderdaad as ze maar bang zijn toch ...

die wielrenner tja ik heb tot nog toe de drang kennen weer staan maar lijk me wel super om eens als je in de auto zit en zo wielrenner inhaalt ff kletsss op die kont ofzo met platte hand hahahaha

weekend lekker vroeg deze keer. Afgelopen drie weken niet voor 2200 thuis. Vanavond ouder/kind bij jong-nederland. Blijven ik met mijn jongste dochter in het clubhuis slapen

Terug
Naar boven