• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

haha ik volg het ook elke dag hoor maar als er een jonge heer man naar kijkt vraagt soepkiepe dus of je een vrouw bent hahaha vind het een vrouwenstuk

soepkiepe moet niks :agent

al helemaal niet verplicht naar dat soort stukken kijken.

laat me raden, je keek atwt ook altijd zeker?

@KadAstra-EF wrote:Ik kijk liever naar de vriendin van Soepkiepe :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub dan naar GTST :puke :puke :puke :puke :puke :puke

Rik ;)

nou rik toch die meiden daar zijn echt wel mooier om te zien dan mij hoor :hmmz

@trashmetal wrote:haha GT Sloop Tijd :jerry :wub

:cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry

Trouwens, het is donker buiten je moet alles voorhuis doen toch ??

Verklaar je nader :jerry

Rik :D

GTST serieus :???: :puke al zag ik wel bij preview van morgen dat lorena uit de kleren gaat mischien vas een heads up voor de heren hier hahahahaha

pff hier mega druk weekend voor de boeg met bar weinig uitslapen ..... morgen vroeg op en zooi opruimen van de kamer waar ik nu naast zit haha de kamer waar ik nu in zit was ff spoed oplossing.. komt maandag een ander in .. dus morgen eerst puin ruimen (huisbaas is pas gister begonnen met muren bouwen en deuren zetten :???:

dan mijn eigen zooi nog van de ene kamer naar de andere kamer (wel blij met zelfde verdieping haha)

dan zondag erg vroeg kleine meid weg brengen en hele dag werken .... maandag kan ik gelukkig wel uitslapen want kleine meid komt pas om 4 uur thuis hahaha

Terug
Naar boven