• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

En ook daarin word je waarschijnlijk bekeken als tokkie haha

DIT is pas een mercedes :wub EVO powerrrr!

mercedes-benz-190-2.0-02.jpeg

@Corsaliefhebber wrote:Wat een Kamperbakken die sterren hierboven

Zou ze goud spuiten en een matje in de nek laten groeien.

Nog een setje 3spaaks velgen er onder en zeker de namaak AMG-logo,s niet vergeten

tevens een dikke namaak-gouden ketting om de nek hangen

dan is het plaatje geheel compleet, Tokkies for life :ass :ass

Geef mij maar een mooie admiral of diplomat of dergelijke.

Dat zijn tenminste echte auto,s :thumb :thumb

AMEN :wors :jerry

@Corsaliefhebber wrote:Wat een Kamperbakken die sterren hierboven

Nog een setje 3spaaks velgen er onder en zeker de namaak AMG-logo,s niet vergeten

je bent wel goed bevooroordeeld over kampers of niet :puke

maar als iemand nu zegt dat iemand in een manta al snel vergeleken word met de aso versie van maaskantje schiet je in de verdediging zeker?

ook al eens opgevallen hoeveel "gekleurde" mensen er in een dikke benz rijden?

@soepkiepe wrote:@Corsaliefhebber wrote:Wat een Kamperbakken die sterren hierboven

je bent wel goed bevooroordeeld over kampers of niet :puke

maar als iemand nu zegt dat iemand in een manta al snel vergeleken word met de aso versie van maaskantje schiet je in de verdediging zeker?

ook al eens opgevallen hoeveel "gekleurde" mensen er in een dikke benz rijden?

Jazeker, ik zag laatst een blauw iemand in een Benz rijden :)

Rik ;)

Je hebt wel reserve drukknoppen he ?

Ik had het paneel achter er ook af en bij mij zijn er 2 drukknopen gesneuveld :(

(zoals altijd)

Rik ;)

als ik op de sloop ben trek ik de panelen er altijd in 1 ruk af haha.

alles wat dan heel blijft valt op 1 of andere manier dan in mijn broekzak :hmmz

maar van mijn eigen auto is dus het stukje kapot waar je hem in schuift haha dus daar moet maar een andere op of een klodder kit :angel

Als je met beleid je paneel verwijderd dan bljft ales zo goed as heel.

Maar ja, als ik jou zo op de sloop zie demonteren ja, dan gaat er een hele boel stuk ja :jerry

Rik ;)

waar? op de SLOOP?

ja wat, als ik iets nodig heb, en er zit van alles voor dan moet dat er wel ff voor weg he :P

als het aan jou ligt monteer je zelfs de dingen nog weer terug die je er eerst af hebt gehaald om er bij te kunnen haha

@soepkiepe wrote:waar? op de SLOOP?

ja wat, als ik iets nodig heb, en er zit van alles voor dan moet dat er wel ff voor weg he :P

als het aan jou ligt monteer je zelfs de dingen nog weer terug die je er eerst af hebt gehaald om er bij te kunnen haha

Natuurlijk joh, laat een ander ook maar even sleutelen om zn onderdeel te krijgen.

Hij/zij mag er best wel wat voor doen hoor :jerry

Ik blijf niet alles voorkauwen :)

Rik ;)

en toen ie eenmaal liep stotterde hij zeker een beetje? :P

beetje water in de verdelerkap?

had ik met (volgens mij) de rooie astra, starte wel gewoon, reed ook gewoon, maar als ik ff iets meer dan normaal gas gaf wat het net een trekker op 2 cilinders haha, ook een beetje vocht in de verdelerkap ;)

Je moet ook geen hogedrukspuit onder de kap gebruiken, dan hapert inderdaad de elektronica :(

Gewoon de tuinslang gebruiken, das beter king:

Rik ;)

@KadAstra-EF wrote:Je moet ook geen hogedrukspuit onder de kap gebruiken, dan hapert inderdaad de elektronica :(

Gewoon de tuinslang gebruiken, das beter king:

Rik ;)

:hmmz waarom niet?

ik zet mijne vaak hier thuis in de dasty, dan rijd ik naar de wasbox, daar spuit ik hem in met motorreiniger en dan met de hogedruk spuit er op.

als je niet in wonderen gelooft moet je dat eens doen als je blok een beetje smerig is, dan ken je je eigen blok niet weer.

het mooie van alles is nog.. eigenlijk is alleen dasty, of alleen de motorreiniger al genoeg om veel verschil te krijgen, moet je na gaan als je ze allebei tegelijk gebruikt ;)

mr.f..

jij hebt ook wel eens een auto behandeld met clay of hoe je het schrijft he, is dat een beetje te doen?

ik denk namelijk dat mijn auto daar onwijs van opknapt, maar ik heb het nog nooit gedaan of iemand zien doen :P

zit er ook nog verschil in een f1 en f2 teller dan?

volgens mij kun je die gewoon omwisselen hoor.

dat pennetje wist ik niet, anders had ik je dat er bij verteld, maar is dat niet een los klemmetje die je er zo af kan halen?

heb hier nog een teller liggen van een gl, compleet ding, misschien kan ik daar het pennetje wel voor je af halen, al zal het sneller zijn als je ff naar de sloop gaat haha.

maar hoezo ander model, k snap dat niet helemaal eigenlijk haha, valt ie niet binnen het zwarte van je dashboard?

want dan kan het misschien ook wel zo zijn dat ie uit een vectra of calibra komt.

want de klokken van de f1 en f2 zijn volgens mij echt niks anders hoor.

hmm vreemd, ik dacht dat alle tellers van de astra f het zelfde waren.

zijn er dan niet toevallig tellers tot 240 voor de calibra en vectra geleverd? die zijn namelijk wel iets anders.

Terug
Naar boven