• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

Bijna klaar met het dashboard terug opbouwen en moet (als de delen van Oenatje er goed uit zien) alleen nog het volgende hebben wie kan me daar aan helpen?

- de lijst die aan de bovenkant tussen tellerbak en dashboard zit

- het blindkapje direct naast de hoogteversteller van de koplampen

- 2x een blindkapje dat in plaats van de recirculatie en airco compressor schakelaar moet komen

- 2x afdek kapjes aan het eind van de ontwasemingsstrip

Heb vanavond mn F even gestofzuigd en de vloerbedekking met Dasty-sopje schoongemaakt.

mn kennis die de roestplekjes behandeld heeft, had vieze poten :swear

maar ja, ik durf niks daarobver te zeggen want hij doet het bijna gratis :)

Rik ;)

had vandaag mijn spoiler er ff op gekit met witte kit van de action.

de leeuwen die ik op mijn hekje had gekit zaten ook erg goed vast, dus dacht de spoiler er ook wel mee vast te kunnen zetten.

maar ja, vandaag trok ik de leeuwen er zo af, de spoiler er ook maar weer af gehaald voor dat ik hem onder weg verlies haha.

mooie witte kit troep er op, maar ja is er nu allemaal weer af, je kan er niks meer van zien.

ook mijn lampjes zijn nu zwart, zonneband er op gemaakt, parafaan zwart gemaakt... lijkt weer netjes allemaal haha

Mr.F:

Bijna helemaal roestvrij, de roest dat er nu nog is kan je verwaarlozen maar volgend jaar zijn dat de punten die aandacht krijgen.

Maar er zitten nieuwe kitrandjes in de deuren.

Alleen heb ik wel kleurverschil, origineel "novablack E266" bij de dealer gehaald maar nu kun je zien dat de lak van de auto toch wel verkleurd is haha.

Soepkiepe:

Montagekit moet je gebruiken van Bison, blijft gegarandeerd zitten.

Foto's van je update ? leuk voor mij en de anderen haha.

Rik ;)

gebruik dan Polymax, kost wel wat meer, maar daarbij blijft het zeker zitten.

mijn skirts zitten daar ook mee vast, gaat al een jaar goed. :thumb

ja dit was ook een beetje in een opvlieging hoor haha.

op de rooie heb ik hem ook met goeie kwaliteit kit er op gemaakt.

dit is troep 1e klas, maar ja, dat is zo beetje alles bij de action haha.

@soepkiepe wrote:ja dit was ook een beetje in een opvlieging hoor haha.

op de rooie heb ik hem ook met goeie kwaliteit kit er op gemaakt.

dit is troep 1e klas, maar ja, dat is zo beetje alles bij de action haha. :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry

Rik -offtopic haha

@KadAstra-EF wrote:@Mr.F wrote:als die vent nu gewoon eens normaal nederlands sprak :jerry

Ik heb er anders geen moeite mee :thumb

Rik :lol: :lol:

het kan dooien, en het kan vriezen, maar het beste zijn dooie.... nee, das nog net niet waar.... :jerry :jerry

vertaal het eens, zodat de buitenlanders het ook mee kunnen lezen.... :vertag

rik weet wel wat ik zeg over die friezen, denk alleen dat ie het al weer vergeten is, dus nog 1x dan ;)

fryslan boppe geef hem een skoppe

hang um an een stroppe en flink an roppuhh

(spel en typ fouten daar gelaten haha)

@FnF_racer wrote:gebruik dan Polymax, kost wel wat meer, maar daarbij blijft het zeker zitten.

mijn skirts zitten daar ook mee vast, gaat al een jaar goed. :thumb

Bij mij al 2 jaar inmiddels :thumb

img2011071700013.jpg

Vandaag naar de 10 jaar Airport Weeze airshow geweest en bij het optreden van een zweefvliegtuig met smoke pods aan de vleugeltips een werkelijk prachtig nummer gehoord met vocale zang (zonder woorden) gecombineerd met drums en fluiten wat het gewoon ontroerend maakte om naar te kijken zo mooi. Zou alleen willen dat ik de titel en artiest van dit nummer wist, het heeft in ieder geval ooit in een tv commercial gezeten.

ik heb de regen ook even weggejaagd.... die 5 minuten regen die er wel was, was weg toen ik aankwam. :jerry

volgend jaar zal ik de neerzetting regelen voor je, dan hebben we dat gelijk netjes. :thumb

ja dat was ff iets om op te letten voor volgende keer.

maar als ik had geweten dat er zoveel kwamen had ik het ook gelijk al wel anders neer gezet haha

Terug
Naar boven