• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

oeeee.... zin in morgen haha.

ff een astra leeg trekken op de sloop.

heb ik binnenkort alles at nu grijs is dan zwart :jerry :jerry :jerry :jerry

ben ik nog wel ff zoet mee aangezien de auto gewoon elke dag gebruikt moet worden.

dat stink dashboard, daar zie ik het meest tegen op.

die doe ik ook maar als laatste dan haha

de auto is nu ff weg dus dat komt later ;)

k ga nu ff wat ruimte in de garage maken, ik kom er toch niet aan toe om morgen ook alles weer in te bouwen bij mijn eigen, wil ook eerst alles netjes schhonmaken ;)

Mwa, met zn 2en kunnen we een hoop doen hoor.

En als je met zn 2en bent om het dashboard te de- en monteren, dat lijkt mij wel handig :)

Rik ;)

in een halve dag? :P

mag ook wel ja, doen we eerst het dashboard, daar wil ik sowieso wat hulp bij, door die fijne adhd raak ik snel in de stress met die kabel spagettie, als ik dan iemand bij mij heb die relax is is voor mij wel beter haha

die andere dingen red ik mij in het ergste geval alleen wel mee ;)

@soepkiepe wrote:in een halve dag? :P

mag ook wel ja, doen we eerst het dashboard, daar wil ik sowieso wat hulp bij, door die fijne adhd raak ik snel in de stress met die kabel spagettie, als ik dan iemand bij mij heb die relax is is voor mij wel beter haha

die andere dingen red ik mij in het ergste geval alleen wel mee ;)

Rustig maar Soekiepe, ik zal goed op je passen :wub

Rik :afro

pff haha is goed ome rikkerd whahahhaha :jerry :jerry :jerry :jerry

kijk... nu zijn we weer ontopic aan het lullen dus hahah

@soepkiepe wrote:pff haha is goed ome rikkerd whahahhaha :jerry :jerry :jerry :jerry

kijk... nu zijn we weer ontopic aan het lullen dus hahah

HA, je bent AstraTD niet, die zegt dat ook altijd hahaha.

Rik ;)

@soepkiepe wrote:zin in alicia keys of zin in het optreden? :jerry :jerry :jerry

Even gezellig kleppen voordat het optreden begint zou niet verkeerd zijn :wors Kan ik gelijk vragen of ze het fotorealistische schilderij zou willen signeren wat ik afgelopen kerst kado gekregen heb van een vriend uit Amerika.

Oh ja hoor,

Ik heb eergisteren mn verdamper vervangen van mn F.

Nu vanmorgen heb ik de oude eens uit elkaar gehaald om eens te kijken hoe zoiets er nou uitziet haha.

Het gedeelte waar het gas was, was helemaal schoon, toch wel weer een bewijs dat LPG een "schone" brandstof is, ook in het brandstofkanaal :)

Rik ;)

das het leuke, gewoon iets wat over is, bekijken hoe het werkt.

de kunst is het dan weer in elkaar zetten.... :jerry

als ik het doe, hou ik altijd kleine spullen over..... maar het werkt 9 van de 10 keer nog steeds.... :wors

maar ik ga pitten, vanaf 7 uur wakker, vanaf 10 uur een voetbaltoernooi gehad in de buitenlucht, tot een uur of 3, en daarna moest ik even naar Limburg op en neer.....

ben net thuis... en morgen ochtend moet ik weer naar Amersfoort, met ATC de rollenbank op. :jerry

@biancaatje wrote:hahaha lange dag dus ;) succes vandaag

dank je, was gister ook al een lange dag....

half 9 ofzo wakker, toen om 10 uur naar UT voor de Dyno meeting, tot 4 uur ofzo. en daarna tot 8 uur in Zwolle geweest.

even thuis geweest, en toen nog om kwart voor 9 naar Hengelo.... (was net te laat.... :jerry )

dus half 10 bed in, want toen was ik echt op (sliep ook gelijk...)

maar de Dyno zegt dat ik 113.7 PK op de wielen heb....

reken er ongeveer 10% bij, en dan zit je rond de 125... goh, Z18XE levert dat normaal..... :angel

dus mijn X18XE1+ is eigenlijk toch een Z18XE, zonder electronisch gasklephuis. :jerry :jerry

zo, werd ff aan gesproken op facebook door iemand die zag dat ik iets met een plaatje wou..

met dit als resultaat, staat ook al in het betreffende topic zelf ;)

meeting-2.jpg

Terug
Naar boven