• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

6 uur!? :shock:

der is verder niks speciaals, gewoon een gezellige meeting.

wel word er een leuk aantal auto's verwacht, moet wel eerst zien wat er allemaal van komt natuurlijk.

@biancaatje wrote:pffff 3 dagen zonder normale pc of laptop :???: blij dak eindelijk weer normaal pc heb hahaha nja normaal in mijn hius whahahahaha

Is soms ook wel heel erg lekker geen gedoe om je heen. Back to basic. Haha

nog wel, ga zo naor bedde toe, morn nog zat te doen haha.

kriege wel donderse zin an zundag, de eerste AFmelding hek ok al, turbootje kump niet meer.

beetie jammer, k had die vent graag eens ontmoet, kump nog wel; een keer ;)

moar ik bun noar mien nust hen, spreekt mekaar zundag wel eem, laterzz

:hmmz

zit nie zo te zeurn hans!!

heb morn nog zat te doen, k mut de dett nog eem van motorkap verwisselen, de astra wassn, de kadett afspeuln, beide mutn van binn nog eem skone.

en dan nog eem op visite bij ene die mij nou veur poesje uut scheld, dus dat zulk morn ook maor eem recht zettn :P

en morn oamd ook nog weer een vut..

hahaha toen al naar bed ? toen begonnen mijn buuf en ik pas hahaha gister errug gezellig avondje gehad in purmerend en dr na nog doorgeweest naar zaandam lag dr om half 5 pas in mijn bed hihihi

ik heb ook al half 1 WEEKEND!

eigenlijk 12 uur, maarja, moest een chauffeur weer even NA 12 uur komen.... :jerry

daarna Heeten ingeweest, Ponymarkt (rommelmarkt op vrijdag, woensdag waren de pony's te koop....)

morgen uitlaat, en dan even verder met dingen.

na k heb top weekend gehad .. vrijdag avond is er heeeerlijk voor me gekookt .. zaterdag bij mijn beste vriendin op verjaardag geweest .. zo dronken geworden dat we maar zijn blijven slapen hahaha gister lekker hier in purmer over de bier markt geweest van allerhande bier geproefd..

super gezellig film gekeken en ziten kletsen tot erg laat .. en vanmorgen begon de normale week weer hahah

Terug
Naar boven