• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

het grote; opel colletor's items

drakos

Post vaak
aangezien er een leuke discusie over onstaan is en er div collectibles zijn toegevoegd, de naam maar veranderd.

mocht je bijzondere opel gadets of verzamel objecten hebben, zet hier een foto neer met zoveel mogelijk text en uitleg erover ;)

heb je wat maar weet je de details of herkomts niet, ook gewoon plaatsen met de vraag voor meer info ;)

heb zelf onlangs een horloge van opel op de kop weten te tikken, gaat om een "claudio calli" horloge uit omstreeks 1990

wie kan me hier meer over vertellen?

en heeft eventueel afbeeldingen ervan (in het bijzonder wat voor bandje erop hoort)

Foto-8QPWXGII-D.jpg

Foto-PUAROTKE-D.jpg

Foto-ELFOC4FO-D.jpg

Jajajajajaja de safetykit met gevarendriehoek, EHBO kit en veiligheidshesje is gewoon nog leverbaar evenals de brandblusser dus die gaan we meteen bestellen :wors

Wat dan wel een beetje zuur is, is dat 2 deurrubbergedeeltes voor de Calibra niet meer te krijgen zijn waaronder nét die ene die ik per ongeluk kapot getrokken heb (bovenste gedeelte links) en de zeemlijsten aan de binnenkant van de deuren ook niet :cry :(

ik bij zoeken collector items in toetsen, kan ie niks vinden :???:

maar zie nu waarom, ts heb typfoutje gemaakt haha :jerry

hier de jas waar ik het over had.

vraag me af als die er veel zijn, ik zelf heb hem niet eerder gezien.

suc50006.jpg

suc50007b.jpg

suc50008t.jpg

suc50009.jpg

op de laatste foto kun je wel zien dat hij bij de buus of zak of hoe het genoemd word (verschilt landelijk ook weer:P) beschadigt is.

onder de armen is dat ook zo.

misschien dat ik eens moeten kijken als dit te maken valt, maar zie het somber in.

eens zien als hij bekend is bij jullie ;)

misschien s bij een dealer langs gaan misschien dat die iets weten (lijkt me stug tegenwoordig )

maar wel leuk klokje zeg

@Pastra wrote:hebben hebben hebben :wub

haha, dat dacht ik ook :angel heeft ongeveer een uurtje op marktplaats gestaan voor ik hem opeiste :angel

past mooi bij de rest van mn collectie, nu het bouwmodel nog (die zijn echt onbetaalbaar :swear )

en dan ben ik redelijk compleet, heb (bijna) alle folders en tijdschriften waar de calli instaat e.d. ook al verzameld :angel

mischien wel grappig idee om een topic te openen over alle gadgets en verzamelobjecten van opel :hmmz

Wel, die was ik ook al tegengekomen, maar dat is volgens mij toch geen echte zippo-aansteker, maar een replica?

Als ik echt nergens een originele opel-zippo vind bestel'k er mij ook zo eentje ;)

@opelremco wrote:Was dat niet een cadeau van Opel als je een Calibra kocht?

Als je de Calibra nieuw kocht kreeg je daarbij een Calibra koffer, een map met info over de Calibra, de videoband "Het Resultaat", en een Calibra speldje.

*ff kijken in de koffer en check, alles is genoemd*

Mijn beurt om hebben hebben hebben hebben hebben hebben te zeggen inclusief het horloge :shock: :wub

@kadeddilac wrote:@opelremco wrote:Was dat niet een cadeau van Opel als je een Calibra kocht?

Als je de Calibra nieuw kocht kreeg je daarbij een Calibra koffer, een map met info over de Calibra, de videoband "Het Resultaat", en een Calibra speldje.

*ff kijken in de koffer en check, alles is genoemd*

Hier staat nog een vcr speler dus geen enkel probleem, nu alleen nog de prijs hij zou een erg mooie aanvulling zijn op mijn restauratie en het zou zeker indruk maken op de taxateur :wub

Is de inhoud van de koffer voor ieder motortype anders of voor allemaal het zelfde en wordt de turbo er ook in genoemd?

Terug
Naar boven