• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

het grote; opel colletor's items

@Mr.F en soepkiepe

Deze heb ik;

http://www.43einhalb.com/en/opel-motor-sport-oms-1-white-yellow--2044" onclick="window.open(this.href);return false;

en dan heb je ook nog:

http://www.43einhalb.com/opel-motor-sport-oms-3-low-weiss-gelb--2056" onclick="window.open(this.href);return false;

ze zeggen 2 weken levertijd maar had ze binnen 1 week al

Persoonlijk worden ze nog gecontroleerd krijgt hier ook een persoonlijke briefje van.

je krijgt knetterkauwgom

een kaartje van een opel manta

nog wat 43's stikkers:P

maar erg netjes allemaal

Uhm betaalde ooit 10 euro met verzenden :shock:

Mooii fantasie verhaal erbij ook nog, schoenen worden gekoppeld aan de Manta's en de Ascona's Rally, en de Kadett's uit het DTM.

Terwijl Opel deze kleuren ging gebruiken bij de start van de Calibra's en Astra's in het DTM in 1992.

crisis heren crisis, dus alles is gewoon duurder.. er is een tijd geweest dat benzine 0.25 cent de liter kosten :jerry

Ja was al in euro's toen er heel veel van dat spul gedumpt werd door Opel, dacht dat, dat was toen men starte met het DTM in 2000 toen de nieuwe Opel motorsport kleuren kwamen.

2002 was dat dus toen men dumpte.

Me broer had toen een heel stel van die schoenen gekocht samen met een stel jassen, en nog andere Opel motorsport spullen uit 1992/1996.

achja iig ik heb geen spijt van die 44 euro, misschien dat ik een 2de setje haal eentje om te dragen, eentje voor de collectie

opel-opc-chronograph-black-edition-sat-orginal-mijenjam-slika-19903973.jpg

Deze gezocht, heb hem ook gezien in Arden Blue!

Zou deze best willen hebben :jerry

Dus als iemand deze toevallig heeft en hem kwijt wil king:

Terug
Naar boven