• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

het kadett400 project

bedankt voor de reacties:wors

nog geen foto's gemaakt, heb geen camera thuis opt moment.

ik heb inmiddels een cardanas van een volvo opgehaald, deze moet nu pas gemaakt worden.

de binnenkant van de auto is in principe klaar met laswerk, en ik ben begonnen met het strakmaken en schuren.

opzich gaat dat aardig mooi, en als ik zo doorga kan de binnenkant aan het eind van de week in de grondverf.

kunnen we eindelijk dingen afwerken en de binnenkant definitief afbouwen.:thumbup:thumbup

deze week foto's...

na 2 weken weer een update:

de laatste lasklusjes gedaan, veel geplamuurd, gekit en geschuurd.

Foto-ZWOCLXFC.jpg

Foto-J3ZOCNVW.jpg

Foto-UQZ7WZQL.jpg

Foto-686SCOIN.jpg

en gisteren in de grondlak gespoten, het is niet superstrak, maar ik ben erg tevreden.

Foto-FRUSUCUC.jpg

Foto-38JX6HJD.jpg

Foto-SP74WXHI.jpg

Foto-RXLBAIIH.jpg

Foto-DSYDPDSQ.jpg

morgen in de lak spuiten, en dan kunnen we de binnenkant afbouwen.

ik heb inmiddels ook een facet brandstofpomp gekocht, en een filterking.

Bestikkeren is niet eens zo gek duur volgens mij. Vraag eens een keer na bij AS paint in Vriezenveen. Ik hoop dat dit gaat gebeuren. Voor de rest ziet hij er prima uit hoor..

ok, dan ga ik daar wel een keer langs. ik heb al een aantal adressen. in den ham zit er ook 1, en in beerzerveld ook 1.

maar daar zijn we nog lang niet aan toe:D

moet ook nog een goede spuiter vinden, die voor een mooi prijsje de hele uitbouwset ook nog eens nakijkt, of ik het goed geschuurd heb.

nee, de aandrijfas moet nog pas gemaakt worden, en nu de auto van binnen gespoten is kunnen we de remleidingen en brandstofleidingen erin maken. dan kunnen we gaan rijden.

ik zou het grootste gedeelte gewoon laten spuiten.... en dan die reclame enzo laten bestikkeren.

maar het schiet aardig op zo! zeer mooi project en goed werk!:thumbup

Je zou RAC Reclame in Oldebroek ook kunnen vragen voor het bestikkeren.

Vakkanjers!

Zal alleen iets te ver weg zijn denk ik.

Eerst maar eens afbouwen en dan verderkijken, denk ik.

Zo op de foto ziet het er goed uit hoor.:thumbup

het zijn wel erg grote vlakken, ik weet ook niet helemaal zeker of de kofferklep wit of blauw wordt, moet dat nog even op foto's zien te vinden.

als deze blauw wordt moet ie gespoten worden in die kleur, alleen dat moet dan geen kleurverschil maken met de bestikkering.

het zijn wel hele grote vlakken om te bestikkeren, maar je ziet ook wel eens compleet bestikkerde bedrijfsbussen, dus ik neem aan dat er genoeg bedrijven zijn die het geen probleem vinden.

zal t.z.t. eens een paar bedrijven bezoeken, als de kadett gekeurd is en goed rijdbaar is kan ik er met de hele auto heen.

ja daar was ik wel van plan om heen te gaan. hier in beerzerveld zit ook een kerel die het doet, en verder zoek ik er nog wel een paar op.

spuiters heb ik ook al een paar waar ik langs ga.

En als je zegt dat je Alfa's mooie auto's vind krijg je misschien weleen mooiere prijs...;) De eigenaar is een echte Alfa-fan namelijk.:afro

Stickeren is in ieder geval wel het makkelijkste te herstellen als je het niet mooi vindt...

Terug
Naar boven