• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het klaag en zeik topic

Muziek is een ieders eigen smaak..

vind je het ene mooi, en een ander het ander, dan moeten ze dat voor zichzelf weten, maar ga niet proberen een ander jouw muziek leuk te laten vinden, dat gaat niet werken.

De muzieksmaak zegt ook veel over het type mens dat je ben vind ik altijd wel.

Je kan vaak aan mensen zien of merken welke muziek smaak ze hebben (niet altijd natuurlijk), maar muziek gaat vaak met hele soorten kulturen van mensen.

Vergelijk maar eens een hardcore figuur met een Rock figuur, dat zijn compleet andere mensen...

niks ten nadele van bijde hoor.

willem

Klopt wel inderdaad, toch zegt uiterlijk niet altijd iets over muzieksmaak of andersom hoor.. :) Maar gaat wel vaak samen.

Maar het is gewoon irritant als iemand zijn smaak door je strot probeert te duwen terwijl je daar helemaal geen zin in hebt..

Hetzelfde bij mensen die geloven in god, zijn er ook veel die je dan persé willen bekeren.. WIL IK HELEMAAL NIET!! GRR!

origineel gepost door OpelRoos

Hetzelfde bij mensen die geloven in god, zijn er ook veel die je dan persé willen bekeren.. WIL IK HELEMAAL NIET!! GRR!

Je avatar zegt genoeg hehe :jerry

Hehe, ja ok.. Ik steek het niet onder stoelen of banken.. :P

Ik ben een ongelovige Thomas, mijn motto: Eerst zien dan geloven..

YQ11N.jpg

Waarom zijn die auto's, die ik wil altijd voor mijn neus verkocht :argue

Nog iemand een tip om die vloek de verdrijven. :P :jerry

origineel gepost door sjouke

ff bellen van te voren :P

Zelfs dat helpt niet. :fy1

Het is juist vaak dat die auto's een aardig eind weg staan.

En ik heb schijnbaar een smaak die veel mensen ook hebben.:P

Morgen een érg lange dag.. :( 9 tot 4 en daarna van 6 tot 10 ofzo.. Bluh!

Net niet de moeite om naar huis te gaan dus in de tussentijd maar even sporten en wat eten...

blergh vandaag pakketje nog niet binnengekregen..:(

pakketje met 4 neon led buizen op afstandbediening.. 7 kleuren.. reageert op muziek..

kijken of dat geinig is.. danmaar forum checken inplaats van monteren

Terug
Naar boven