• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het klaag en zeik topic

origineel gepost door Rubenn

blergh vandaag pakketje nog niet binnengekregen..:(

pakketje met 4 neon led buizen op afstandbediening.. 7 kleuren.. reageert op muziek..

kijken of dat geinig is.. danmaar forum checken inplaats van monteren

Vind ik altijd knap, Gasten zeggen altijd Neon Led buizen.

maar de techniek zegt: Of het is NEON, Of het is LED.

Dus zal dan LED buizen zijn...

Willem

origineel gepost door OpelRoos

Fuck zeg ik ben moe! Van 9 uur vanochtend tot een kwartier geleden op mn stage geweest..

Lekker dagje gehad dan...

Willem

Ja was een heftig dagje.. En dan te bedenken dat ik savonds in een apepakje rond heb moeten springen...

Mijn gezeik van vandaag; auto laten uitlezen; foutcode krukaspositiesensor... Dat zou het stotteren moeten verklaren.. Bluh :(

origineel gepost door Stender

WAAROM ZIJN ZE AAN HET STROOIEN AAAAH :fy1:fy1

nu ga ik echt niet meer met mijn auto rijden :swear:swear

Omdat het gaat vriezen.

En dan kunnen mensen op eens niet meer rijden.

Even als het een beetje waait, en als er wat neerslag valt. :fy1

:arguemijn ventje zou 2 uur geleden al thuis zijn geweest staat hij met pech ergens bij nijmegen gaat weer laat worden.....:argue

origineel gepost door Stender

WAAROM ZIJN ZE AAN HET STROOIEN AAAAH :fy1:fy1

nu ga ik echt niet meer met mijn auto rijden :swear:swear

strooien omg, laat ze dan winterbanden verplicht stellen en het strooien achterwege laten...

vandaag nog geen pakketje ontvangen van RBcarparts. Ik noem het maar even duidelijk. Hij meende het vrijdag op de post gedaan te hebben..

ik hou niet van zeuren..

maar kwam gister bij me cabrio,

enorme grote deuk in de rechter deur en en kras op de achterbumper..

mensen leer eens parkeren of ben op z,n minst zo beleeft een briefje achter te laten

stelletje achterbakse schijnheilige tering honden!:o:fy1:argue

ik rij misschien wel in een foute stereotype auto en houw me niet altijd aan de snelheid wat miss een asociale indruk geeft

maar ik veroorzaak geen ongelukken en als ik dat wel doe zal ik mij melden!

Ik moet uiterst 2dec (dus vandaag) een boete betalen van 380,- omdat ik vergeten ben om mijn halve corsa te schorsen en ik ben blut:hmmz

Vandaag geprobeert de Spagetti op de Combo te zetten, maar zit een verkeerde kat op gloeiende.

zoek dus een kat van een C16XE, mag gaar zijn!! als ie maar niet lek is.

Willem

Dacht laatst mijn botten al te horen rammelen en ging maar eens op de weegschaal staan. Jahoor bijna 4kilo pleite :(:(

Sinterklazen was leuk daarna nog naar feestje van een vriend en nog een poging gedaan tot film kijken.. Bleef bij een poging maar het was weer niet vroeg thuis vanochtend.. Uur of 8 geloof ik haha.. Oops!

Nu ben ik moehoehoeee!!

Kan niet slapen... Je zou toch denken dat je na zo´n weekend wel heerlijk zou slaapt! Maar nee hoor.. Argh ik ben volgens mij stiekem nocturnal ofzo.... :hmmz:P

Net asl gister avond kan ik weer niet slapen. Zal wel weer een nacht worden met maar 3uurtjes luiken dicht.

Terug
Naar boven