• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het klaag en zeik topic

kut,

met m'n stomme kop de verkeerde motor voor m'n golf II gekocht hahhaa

heb me een small blok ipv big blok aangeschaft.. tering dat is weer iets voor mij :swear

Hmmmz, heb een hele lijst :swear

-N95 stuk, ingeleverd via verzekering, krijg ik een opgeknapte N96 terug........onaanvaardbaar, loopt bij nokia.

-Half jaar geleden de hele onderverdieping spierwit geverfd, is nu geel :hmmz ....onaanvaardbaar, loopt bij fabrikant.

-Lcd tv krijgt op vast punt een zwarte vlek buiten garantie periode......enigszins onaanvaardbaar, loopt bij fabrikant.

-Bankstel van een half jaar oud verhaard meer dan waar ik me gemakkelijk bij voel, scheren is volgens hun de oplossing.....onaanvaardbaar, loopt ook :swear

Al met al wel een reden om iets chagarijnig van te worden. Ik verwacht dat het meeste goed komt, maar ik heb wel op één of andere manier iets byzonders.

origineel gepost door BmB

Net bijna van achter aangereden door een K** marokkaan in een golf 5, komt met 80 de rotonde opzetten en z'n lichten waren niet meer te zien in mn spiegel zo dicht zat tie op me, en maar drukke en drukke, dus ik expres 40 rijden, ging die mongool me inhalen en ze middelvinger opsteken en toeteren. Wordt echt ziek van die gasten die denken dat ze maar met alles weg kunne komen :argue

Als die achterop had gezeten had ik wss nog naar m'n centen kunnen fluiten want betalen doen ze echt niet!

Op schieten met een dubbelloops geweer met grove hagel, zulke lui, en als ie daarna nog beweegt, geef 'm dan nog maar een opdonder met de kolf van het geweer!!

yes, dat grafkabinet balkend naar zijn einde.

Heerlijk, geen spionnendoos in de auto voor voorlopig.

diegene die de km heffing heeft bedacht is een dief. Oftewel een omgekeerde robin hood. De armen steeds armer en de rijkeluizen steeds rijker.

origineel gepost door 2000

-Bankstel van een half jaar oud verhaard meer dan waar ik me gemakkelijk bij voel, scheren is volgens hun de oplossing.....onaanvaardbaar, loopt ook :swear

Al met al wel een reden om iets chagarijnig van te worden. Ik verwacht dat het meeste goed komt, maar ik heb wel op één of andere manier iets byzonders.

Muahahaha, je bankstel scheren LOL, hoe komen ze erop.

Ze kunnen hem ook laseren muahahahha

origineel gepost door mayhem

me werk is failliet... dan moet je gvd een zooi regelen om je loon te krijgen:thumbdown

niet eens een uitkering, maar omdat ze nog aant praten zijn voor een doorstart enzo sta ik nog gewoon onder contract, maar ze kunnen de lonen niet betalen..

dus ik mag van alles indienen en regelen zodat t uwv de salaris betalingen overneemt van m'n werkgever.. over een week of 6:puke

je kan ook ontslag krijgen/aanvragen, als de boel toch failliet is kun je beter weggaan. Dan kun je een uitkering krijgen.

origineel gepost door tijgetje57

Muahahaha, je bankstel scheren LOL, hoe komen ze erop.

Ze kunnen hem ook laseren muahahahha

volgens de verkoper stond dat in de folder die ik niet gekregen had.........:fy1

Ben mijn (nieuwe) buurman spuugtzat

Meneer heeft per 1 maart de sleutel gehad en is al 2 dagen aan het hakken :mad:

En ik kreeg van de week 3 bekeuringen binnen

Reed 3x over dezelfde weg te hard :thumbdown

Jezus! moet dat echt?

Hoe doen ze dat dan bij een klant die proefrijd?

Die geef ik echt niet dat bewijs mee hoor...straks ben je mooi de platen kwijt!

Ze hebben mij een keer aangehouden met een auto van de zaak...zonder groene platen ervoor. Ze vroegen nix! Alleen wel 90 euro voor de gordel....en het kenteken noteren van de wagen.

Ook maanden later niets gehoord over de inmense rekening op de zaak...dus nix aande hand...:wors

origineel gepost door Jerk

2 dagen en het dan al zat zijn? voor het zelfde geld is ie een jaar bezig :sleeping

2 dagen en het dan al zat zijn? voor het zelfde geld is ie een jaar bezig :sleeping

Ik werk zelf ook in de bouw dus weet wat voor herrie het kan geven....

Maar meneer was de schoorsteen eruit aan het hakken met een hakhamer

Wat een herrie is dat zeg

En zit nu niet echt lekekr in mijn vel omdat ik ziek ben.....

Maar de nieuwe buurman kwam net even sorry zeggen en een bonnetje voor de wasstraat geven

Hij had een container vol met puin gegooit en al dat stof kwam op mijn auto terecht

Dus heb nu een witte OPC ipv blauw ;)

Ik werk zelf ook in de bouw dus weet wat voor herrie het kan geven....

Maar meneer was de schoorsteen eruit aan het hakken met een hakhamer

Wat een herrie is dat zeg

En zit nu niet echt lekekr in mijn vel omdat ik ziek ben.....

Maar de nieuwe buurman kwam net even sorry zeggen en een bonnetje voor de wasstraat geven

Hij had een container vol met puin gegooit en al dat stof kwam op mijn auto terecht

Dus heb nu een witte OPC ipv blauw ;)

toch subtiel van hem! je heb ze der tussen zitten die er niks om geven:fy1

mij bijdrage:

fucking 6x in me vinger gesneden bij het vervangen van radiateur. Klote LPG installatie:swear

tijndens het wassen van mijn auto, er achter gekomen dat iemand met een trekhaak tegen mijn auto gezeten heeft.

Zit een klein deukje in mijn kenteken plaat. :fy1:fy1

Plus een paar krassen gevonden.

wordt maandag stennis schoppen op mijn werk GVD.

origineel gepost door arjontje

tijndens het wassen van mijn auto, er achter gekomen dat iemand met een trekhaak tegen mijn auto gezeten heeft.

Zit een klein deukje in mijn kenteken plaat. :fy1:fy1

Plus een paar krassen gevonden.

wordt maandag stennis schoppen op mijn werk GVD.

Mijn kentekenplaat is al meerdere keren geraakt. Aan de ene kant baal ik dan, maar aan de andere kant ben ik blij want het had ook de bumper zelf kunnen zijn

helaas is het niet altijd de kentekenplaat die het te voorduren heeft..

al meerdere deukjes in de deuren gehad, die afkomstig zijn van andere deuren.

ik heb het voortaan niet meer op openbare parkeerplaatsen. bah!

Terug
Naar boven