• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het klaag en zeik topic

Ja, komt omdat het ook een en al armoede is zon japbak, mja ik word helemaal gek van mijn eigen slopels :argue.. !

En doe mij dan maar een WRX STi, ideale gezinsauto king: !

origineel gepost door dabok

Ja, komt omdat het ook een en al armoede is zon japbak, mja ik word helemaal gek van mijn eigen slopels :argue.. !

Nou mijn vec heeft meer interieur ruimte en koffer ruimte. :P

Maar niet meer motorruimte, dat bedoelde ik eigenlijk ;) !

origineel gepost door arjontje

origineel gepost door dabok

Nou mijn vec heeft meer interieur ruimte en koffer ruimte. :P

origineel gepost door corsageak

en het is weer is kut weer:swear

Met andere woorden plezierig weer anders zou het klotenweer zijn :angel

ik weer vrijgezel ben.. ik niet weet in welk topic ik t zetten moet het zeik topic of het blijheid topic hahahahahahahahahaah

hahahahaha nu nog ff niet hihi ff lekker rustig aan met mijn kindjes.. en natuurlijk het meetingseizoen afmaken.. kom mischien ook nog naar zeeland voor t treffen ligt wel in mijn planning maja moet wel vervoer hebben he..

origineel gepost door biancaatje

ik weer vrijgezel ben.. ik niet weet in welk topic ik t zetten moet het zeik topic of het blijheid topic hahahahahahahahahaah

Dat heb ik nou ook zo vaak.. ene keer is het best leuk en gezellig samen maar andere keer ben je blij dat al dat gezeik van een relatie lekker aan je voorbij gaat :hmmz

Terug
Naar boven