• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het moppentopic

Een succesvolle advocaat brengt een paar dagen door in een beetje achtergebleven boerenlandschap om op eendenjacht te gaan. Op een gegeven moment schiet hij een eend uit de lucht, die direct naar beneden tuimelt. De advocaat gaat op zoek naar zijn prooi en ziet dat deze net voorbij een houten hek ligt. Met gemak klimt hij er overheen maar al snel komt er een boer op een tractor aangecrossed.

"Wat zijn we an het doen?" vraagt de boer in een vreemd accent. De advocaat antwoord: "Nou, ik heb een eend geschoten en die ga ik halen"

"Da dach ik niet" roept de boer. "dit is men terrein, en nieman kom zomaar over men hek heen"

De advocaat moet lachen en zegt: "Meneer, ik ben een succesvolle advocaat, en als u mij niet mijn eend laat halen klaag ik u aan voor alles wat u hebt"

Nu moet de boer lachen en zegt "knul, hier regelen we die dingen niet zo. Wij gebruiken de drie-trappen-regel. Dat houdt in dat ik u als eerst drie trappen geef, aangezien het mijn terrein is, daarna mag u mij drie trappen geven. Zo gaan we door tot 1 van ons het opgeeft."

De advocaat stemt in, overtuigt dat hij de oude, magere boer wel aankan.

De boer springt direct van zijn tractor, stormt op de advocaat af en plant met volle vaart zijn stevige laars in zijn kruis. De advocaat klapt dubbel, waarop de boer met gemak een gemene trap tegen het hoofd kan geven. Als laatste schopt de boer tegen het achterhoofd van de advocaat die zich nu op zijn knieen begeeft, zodat hij vol met z'n gezicht in de koeienmest belandt.

De advocaat is doordrongen van de pijn, maar hij weet zijn krachten te verzamelen en staat op. Hij veegt de stront van zijn gezicht en gromt "zo, en nu is het mijn beurt"

"nee" zegt de boer grijnzend terwijl hij op z'n tractor klimt. "ik geef het op, je mag je eend halen"

Een blondje komt bij de garage met een auto vol deuken en de vraag of hij dit kan maken.

De monteur heeft helemaal geen zin in al dat werk en besluit een geintje met haar uit te halen.

"Oh, maar dat kunt u ook heel makkelijk zelf doen hoor, mevrouw. Als u hard genoeg op de uitlaat blaast springen al die deukjes vanzelf weer terug. Wel ff oppassen dat die goed afgekoeld is"

Het blondje is dankbaar en eenmaal thuisgekomen laat ze de uitlaat afkoelen. Na een tijdje kruipt ze op dr knieen en begint te blazen. Op dat moment komt haar kamergenoot aan en vraagt "Wat ben jij aan het doen?"

Het blondje antwoordt dat het het advies was van de monteur maar dat het niet echt wil werken.

Daarop zegt haar kamergenoot "Ja hallooooo, duh. Je moet ook eerst de raampjes omhoog draaien"

je rijdt in je auto,je sukkelt in slaap,je schiet wakker,voor je rent een wild zwijn,rechts van je rijdt de brandweer,achter je rijdt de politie,links is de afgrond, je probeert te remmen maar je kunt niet remmen,wat moet je doen???

stoppen met zuipen en uit de draaimolen komen !!!!

Origineel gepost door paul-c-turbo

het is zwart en het deelt erwtensoep uit ?????

de neger des heils !!!!

geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1:jerry:jerry:jerry

staat er een man bomlazarus aan de tap van een cafe

komt er een nuchter mannetje binnen en gaat naast hem staan

vraagt die zatlap aan dat mannetje zeg ben jij een chinees?

zegt dat mannetje nee hoezo?

oh dat dacht ik zegt die zatlap.

na 10 min. en het nodige bier vraagt die zatlap aan het mannetje

zeg ben jij een chinees?

nee zegt dat mannetje hoezo?

oh dat dacht ik zegt die zatlap wederom.

na 10 min. en het nodige bier het hele zelfde ritueel zeg ben jij een chinees?nee ik ben geen chinees hoezo?oh dat dacht ik.

dan gaat de zatlap pissen en denkt het mannetje als ie nou dadelijk weer vraagt of ik een chinees ben dan zeg ik dat ik wel een chinees ben dan ben ik eindelijk van dat hele gezeik af!

en jawel hoor de zatlap keert terug van de plee bestelt een bier en vraagt wederom aan het mannetje zeg ben jij een chinees?

waarop het mannetje ditmaal antwoordt:ja ik ben een chinees en wat dan nog?

goh zegt die zatlap dat zou je ook niet zeggen !!!

komt er een kerel bij de hoeren loopt rond en zoekt een lekkere uit.hij vraagt wat kost een lekkere wip.zegt die hoer 25 euro.zegt die kerel maar ik heb maar een tientje.zegt die hoer geen probleem aan het einde op de hoek zit een vrouwtje die het voor 10 euro doet en dan krijg je er nog een lekker drankje bij ook.dus die vent naar de hoek en vraagt kan ik hier lekker wippen voor een tientje.zegt die hoer jazeker er is alleen 1 probleem.en wat mag dat dan wel zijn zegt die vent.nou zegt die hoer ik heb geen clitoris

ach zegt die vent dat geeft helemaal niks,doe maar gewoon een jagermeister!

vader tegen jantje:

jantje hier heb je 100 euro,nou ga je voor 99 euro bier halen en voor 1euro brood.

jantje tegen vader:

ja maar vader,wat moeten we toch met al dat brood?

komt een vrouw bij de slager,en vraagt :slager heeft u voor mij een salamie

jawel mevrouw zegt de slager,zal ik hem voor u in plakjes snijden mevrouw.

tilt die vrouw haar rok op en zegt:zeg slager,u denkt toch zeker niet dat dit hier een cd speler is of zo he!!!

Henk rijdt met zijn auto over de snelweg....tot hij plotseling een politie auto in zijn binnenspiegel ziet aankomen....Dus geeft hij gas bij....

Bij de 160 zit de politie hem achterop de bumper....en nog geeft hij gas bij....

Bij de 205 moet hij de strijd staken, en wordt uit eindelijk toch aangehouden...

Mijnheer, waarom gaf u meer gas toen wij achter u reden, en u wilden laten stoppen ???

Nou, zegt Henk, mijn vrouw is er vorige week met een politie agent vandoor gegaan....en nu was ik bang dattie haar terug kwam brengen !!!

Een man komt elke dag op kantoor,

wandelt naar een vrouwelijke collega toe,

gaat dichtbij haar staan,

ruikt eens goed en zegt haar dat haar haren lekker ruiken.

Na een week waarbij die man dat elke= dag deed, wordt die vrouw het beu,

en gaat ze naar Personeelszaken om een klacht neer te leggen.

Zonder de identiteit van die man vrij te geven,

vertelt ze wat die collega doet,

en dat ze een klacht wil neerleggen voor ongewenste intimiteiten.

De persoon van personeelszaken is wat verwonderd door deze formele klacht,

en vraagt: "Komaan, altijd zo politiek correct doen;

wat is er zo sexueel bedreigend aan een collega die tegen je zegt dat je

haren lekker ruiken ?"

De vrouw antwoordt: "Het is Romain, de dwerg..."

Een meisje vraagt aan haar vader: "papa, mag ik de auto even lenen?"

De vader antwoord: "natuurlijk. Maar je weet het, he. Voor wat hoort wat." en hij begint z'n gulp al los te maken.

Het meisje kruipt op d'r knieen en begint te pijpen. Tot ze plots ophoudt en zegt: "gatverdamme papa, dat smaakt naar poep!"

de vader: "owja, dat is waar ook. Je broer heeft de auto"

en nog een gelukkig nieuwjaar, he! ;)

Man tegen collega van dezelfde, middelbare leeftijd:

"Zeg, ik vergeet de laatste tijd steeds meer, heb jij dat ook?"

"Ja, man, en dat wordt nog veel erger...!"

"O, jee, is dat zo?"

"Jawel, maar daar staan enkele positieve zaken tegenover."

"Zoals?"

"Nou, je potentie neemt toe én je seksuele prestaties worden beter!"

"Hé, dat is geweldig, kerel!"

"Ja, alleen weet je daar 's anderendaags niets meer van.....!"

Komt vandaag een man ladderzat een kroeg binnen.

Zegt hij: "Gelukkig nieuwjaar iedereen!"

Zegt de kastelein: "Hé zatlap, het is al 17 januari!"

Zegt de zatlap: "Dan zal mijn vrouw wel kwaad zijn,

dat ik zolang ben weggebleven!"

Terug
Naar boven