• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het moppentopic

Heb je jensen nog gehoord vanochtend? :P (zomaar...

maarre... deze is ook goed... >

Drie Amerikanen en een Chinees spoelen aan op een onbewoond eiland. Een van de Amerikanen neemt direct de leiding en roept tegen de ene Amerikaan: You're gonna make a raft! Tegen de andere Amerikaan roept hij: You're gonna make us a nice fire for the night. Tegen de Chinees roept de Amerikaan: You're gonna get us some supplies! Na een dag van hard werken heeft de ene Amerikaan een vlot gemaakt, de ander heeft een behagelijk vuurtje gemaakt maar de Chinees is kwijt. De drie Amerikanen gaan op zoek. Tegen de schermering komen ze langs een bossage waaruit de Chinees springt. SUPPLIES!!!!!!!!!!!!

Twee Antwerpenaren zijn na jaren werkloosheid en met wat politieke steun dan toch eindelijk aan een jobke geraakt bij de Belgische Spoorwegen. Daar beseffen ze al na een paar dagen welk vlees ze in de kuip hebben en zoeken ze wanhopig naar een plek waar onze twee zo weinig mogelijk in de weg lopen. Uiteindelijk neemt een ploegbaas ze mee naar een stuk spoorlijn die al lang niet meer in gebruik is. Samen met de twee gaat hij midden tussen de rails staan.

"Mannen, nu moet ge eens goed kijken", zegt hij tegen de Antwerpenaren.

"Kijk maar eens in de verte tot zover ge het spoor nog kunt zien."

Samen turen ze naar de verre horizon tot waar de rails in één punt samen lijken te komen.

"Mannen, ge begrijpt hoe gevaarlijk zoiets is, hé", zegt die ploegbaas.

"Dus ga daar onmiddellijk naartoe en zorg ervoor dat de rails overal netjes even breed zijn."

"Inderdaod levesgevaorlek," zeggen de twee en gewapend met een meetlat trekken ze richting horizon.

De twee stappen en stappen, af en toe zorgvuldig metend. Kilometers en uren later blijft het gevaarlijke punt nog altijd onbereikbaar. Vermoeid en niet begrijpend drentelen ze verder, tot de ene Antwerpenaar zich eventjes omdraait, in de verte tuurt, schrikt en roept:

"Shit 't is nie waoar é! We zen der al verbaai!"

Een klein meisje gaat 's morgens naar school met haar kleine poesje in haar armen. Haar oudere broer zegt haar dat het verboden is om dieren naar school mee te nemen en dat ze waarschijnlijk gestraft zal worden als ze het doet, maar ze weigert te luisteren en neemt het katje toch mee. Op de bus vertelt de buschauffeur precies hetzelfde als haar broer, maar toch blijft ze bij haar standpunt. Wanneer ze op school aankomt, komt de juffrouw bij haar en geeft het kleine meisje ervan langs omdat ze haar huisdier heeft meegenomen terwijl dit tegen de regels van de school is, maar toch blijft ze weigeren om het katje te laten gaan. De juf vraagt haar waarom ze zo op haar standpunt blijft. Waarop het meisje zegt:

"Deze ochtend toen ik de badkamer verliet, hoorde ik papa tegen mama zeggen: "Als de kleine weg is, eet ik uw poesje op.""

origineel gepost door testdrive

Twee Antwerpenaren zijn na jaren werkloosheid en met wat politieke steun dan toch eindelijk aan een jobke geraakt bij de Belgische Spoorwegen. Daar beseffen ze al na een paar dagen welk vlees ze in de kuip hebben en zoeken ze wanhopig naar een plek waar onze twee zo weinig mogelijk in de weg lopen. Uiteindelijk neemt een ploegbaas ze mee naar een stuk spoorlijn die al lang niet meer in gebruik is. Samen met de twee gaat hij midden tussen de rails staan.

"Mannen, nu moet ge eens goed kijken", zegt hij tegen de Antwerpenaren.

"Kijk maar eens in de verte tot zover ge het spoor nog kunt zien."

Samen turen ze naar de verre horizon tot waar de rails in één punt samen lijken te komen.

"Mannen, ge begrijpt hoe gevaarlijk zoiets is, hé", zegt die ploegbaas.

"Dus ga daar onmiddellijk naartoe en zorg ervoor dat de rails overal netjes even breed zijn."

"Inderdaod levesgevaorlek," zeggen de twee en gewapend met een meetlat trekken ze richting horizon.

De twee stappen en stappen, af en toe zorgvuldig metend. Kilometers en uren later blijft het gevaarlijke punt nog altijd onbereikbaar. Vermoeid en niet begrijpend drentelen ze verder, tot de ene Antwerpenaar zich eventjes omdraait, in de verte tuurt, schrikt en roept:

"Shit 't is nie waoar é! We zen der al verbaai!"

:wors:wors :D

Een boer loopt op een ochtend naar zijn weilanden. Op een gegeven moment komt de boer de pastoor van het dorp tegen en al pratend lopen ze samen verder. De boer zit alsmaar op te scheppen over zijn kwaliteiten als boer. Als ze bij het eerste weiland van de boer zijn aangekomen zegt de boer: "Moet je dit weiland van mij eens zien. Mooi groen gras, goed vlak gemaakt, dat heb ik toch maar even goed gedaan!"

Waarop de pastoor zegt: "Met Gods hulp hè."

"Ja, ja, met Gods hulp," zegt de boer met tegenzin. Als ze bij het tweede weiland van de boer zijn, zegt de boer: "Dit weiland is ook van mij, kijk, geen onkruid, geen kuilen, dat heb ik toch maar weer even goed gedaan hè!"

Waarop de pastoor weer antwoordt: "Maar met Gods hulp hè!"

"Ja, ja, ook met Gods hulp hoor," zegt de boer.

Bij het derde weiland van de boer zegt de pastoor: "Is dit weiland ook van u?"

"Ja," zegt de boer.

"Nou, dit ziet er niet mooi uit met al dat onkruid en die stenen," zegt de pastoor.

"Tja," zegt de boer, "dat heeft hij alleen gedaan."

Er verschijnt een man bij Petrus aan de hemelpoort. Petrus vraagt hem of hij in zijn aards bestaan ooit iets zinnigs heeft gedaan dat hem het recht zou geven om in de hemel te komen.

"Wel, ik kan me wel een voorval herinneren," zegt de man.

"Ik was op weg naar de zwarte bergen in Zuid Dakota toen ik inreed op een bende Hells Angels die een jonge vrouw ernstig lastig vielen. Ik riep dat ze de vrouw met rust moesten laten maar ze gingen gewoon door. Dus ben ik op de grootste en meest getatoeëerde Angel afgestapt, heb hem een slag voor z'n kop verkocht, hem over z'n motor heen geschopt en z'n neusring van z'n neus getrokken en weggesmeten. Toen schreeuwde ik tegen de rest: Opgesodemieterd nu of ik pak jullie allemaal zo aan."

Petrus was zeer onder de indruk:

"Wanneer was dat?"

"Nou, een paar minuten geleden."

Een zoon vraagt aan zijn vader: Pap, wat is eigenlijk politiek.

Vader zegt: Jongen, dat is heel eenvoudig. Kijk, Ik breng het geld thuis, dus ben ik het KAPITALISME.

Je moeder beheert het geld, dus is zij de REGERING.

Opa ziet er op toe dat alles her ordentelijk verloopt. Hij is de OVERHEID.

Het dienstmeisje is de ARBEIDERSKLASSE.

Wij hebben allen maar een doel voor ogen namelijk jouw welzijn. Daarom ben jij het VOLK.

Je kleine broertje die nog in de luiers loopt is de TOEKOMST.

De zoon denkt na en vraag of hij er een nachtje over mag slapen.

´s Nachts wordt hij wakker omdat zijn kleine broertje in zijn luier

heeft gepoept en vreselijk schreeuwt. Omdat hij niet weet wat hij moet

doen gaat hij naar de slaapkamer van zijn ouders. Daar ligt alleen zijn

moeder en die slaapt zo vast dat hij haar niet wakker krijgt. Daarom

gaat hij naar de kamer van het dienstmeisje waar hij ziet dat zijn

vader bij haar in bed ligt en ze zijn met hele vreemde dingen bezig.

Hij ziet dat Opa onopvallend door het raam toekijkt. Ze zijn allemaal

zo druk dat niemand merkt dat hij voor het bed staat. Daarom besluit de

jongen onverrichterzaken weer te gaan slapen.

De volgende ochtend vraagt vader aan zijn zoon of hij met zijn eigen woorden kan uitleggen wat politiek is.

Ja zegt de zoon: Het KAPITALISME misbruikt de ARBEIDERSKLASSE terwijl de

OVERHEID toekijkt en de REGERING slaapt. Het VOLK wordt volkomen

genegeerd en de TOEKOMST ligt in de STRONT.

Een man komt met zijn hond bij de dierenarts.

"Volgens mij is mijn hond dood."

"Leg hem maar even op de behandeltafel."

Als de hond er ligt doet de dierenarts een luikje open waar een kat uit komt. De kat springt op de behandeltafel, rent over de hond en verdwijnt weer achter het luikje. De hond reageert niet.

"Inderdaad, uw hond is dood."

"Dank u, dierenarts, het is helaas niet anders, wat kost dit consult?"

"895 euro."

"Hè? Waarom is dat zo duur?"

"5 euro bureaukosten en 890 euro voor de cat-scan."

Een monteur demonteerde een cilinderkop van een Harley Davidson,

toen hij een bekende cardioloog in zijn winkel ontwaarde.

De cardioloog stond te wachten totdat de monteur tijd had om even naar zijn motorfiets te kijken.

De monteur riep naar de cardioloog dat hij moest komen kijken naar de interne delen van de motor.

De cardioloog liep een beetje verbaasd naar de monteur toe.

De monteur ging staan, veegde zijn handen aan een doek af zei tegen de cardioloog:

“Kijk dokter, ik opende het hart van deze machine, haalde de kleppen er uit,

ik heb de schade hersteld en dan zet ik hem weer in elkaar.

Als ik dan klaar ben, werkt hij weer als een nieuwe.

Hoe komt het dan dat ik per jaar € 39.500,= euro verdien,

en U € 400.000,= terwijl wij in feite hetzelfde werk doen”?

De cardioloog wachtte even met antwoorden en begon te glimlachen.

Toen zei hij tegen de monteur:

“Probeer die reparatie maar eens uit te voeren met een draaiende motor!

Jantje kan goed tekenen

Jantje zit in de klas en de juf vraagt: "Wie wil er een tekening op het bord maken?"

Jantje steekt zijn vinger omhoog. "Oké jantje kom maar naar voren."

Jantje tekent een prachtige leeuw, net een levensechte. "Prachtig Jantje, prachtig."

Jantje heeft duidelijk talent voor tekenen dus de juf gaat naar Jantje zijn huis toe.

"Bent u de vader van Jantje?" De vader zegt, "Wat heeft ie nou weer geflikt?"

"Nee niks meneer, Jantje heeft een talent, hij is heel goed in tekenen." "Wat!" zegt de vader, "doet ie dat nou ook al op school?" "Ja, waarom?" vraagt de juf verbaasd.

Waarop Jantjes vader zegt: "Hij heeft nou al 3 keer een vagina op de kachel getekend en ik heb al 3 keer mijn bek verbrand."

Een mooie dame komt bij de dokter. Ze komt na even in de wachtkamer te hebben gezeten de spreekkamer in. De dokter pakt haar beet, tilt haar rok op, trek haar slip uit, legt haar op zijn bureau begint haar te berijden. Zegt die vrouw: "Dokter, is dit normaal?" "Ja!" zegt de dokter. "Ik ben van artsen zonder grenzen.

Een kerel komt met twee blauwe ogen op zijn werk en trekt daarmee gelijk de aandacht van zijn collega:

'Hoe komt dat zo?:o' vraagt deze.

'Nouja zegt de man, je kent dat wel hè.. mijn vrouw heeft me geslagen met een zak diepvriespatat.':mad:.

'Maar waarom dat dan?!' vraagt zijn collega stomverbaasd.

'Nou ze stond voorovergebukt bij de vriezer en toen ik me niet meer inhouden; rok omhoog, string opzij en de rest snap je wel!'

'Zo!' zegt de collega. 'En vond ze dat niet fijn dan?'

'Jawel' zegt de man. 'Maar niet bij de ALDI!'.:angel

Excuses voor de echte opelliefhebbers... maar wat is de beste verbrandingsmotor??

antwoord: een vagina!

- Een vagina is met één vinger te starten.

- Een vagina ververst 1x per maand zelfstandig zijn olie,

- Past elke maat zuiger in,

- En als hij eenmaal loopt, is hij niet meer te stoppen.

Alleen het motormanagement is vaak niet echt te snappen:hmmz

Een dom blondje heeft haar dag niet, ze is zojuist ontslagen en loopt droeving naar huis. Eenmaal aangekomen blijkt haar hele interieur weg te zijn, haar vriend is er vandoor met de buurvrouw.

Het blondje ziet het niet meer zitten en besluit zichzelf van kant te maken en loopt naar een hoge brug. Net op het moment dat ze wil springen komt de kerstman en roept:

"Hohoho, wat gaat u toch doen?"

Het blondje vertelt het hele verhaal waarop de kerstman antwoordt:

"Nou, ik weet het goed gemaakt, ik ben de kerstman en ik kan er voor zorgen dat als je weer naar huis gaat alles weer op zijn plaats staat, je vriend nog meer van je houdt dan ooit te voren en een brief van je werk klaarligt dat je extra opslag krijgt!"

"Oh dank u wel!!!" antwoordt het blondje, "Hoe kan ik u ooit bedanken?"

"Nou, " zegt de kerstman, "Het klinkt mischien een beetje raar, maar kan je me mischien oraal bevredigen?"

Het blondje schrikt eerst van het verzoek maar bedenkt dat na wat de kerstman voor haar gedaan heeft een dankbetuiging zeker op zijn plaats is en voldoet aan het verzoek van de kerstman.

Na afloop vraagt de de kerstman aan het blondje:

"Hoe oud ben jij eigenlijk?"

"28" antwoordt het blondje.

Waarop de kerstman zegt: "Dat je op die leeftijd nog in de kerstman gelooft!"

[rquote=1822644&tid=24284&author=Wiel]Excuses voor de echte opelliefhebbers... maar wat is de beste verbrandingsmotor??

antwoord: een vagina!

- Een vagina is met één vinger te starten.

- Een vagina ververst 1x per maand zelfstandig zijn olie,

- Past elke maat zuiger in,

- En als hij eenmaal loopt, is hij niet meer te stoppen.

Alleen het motormanagement is vaak niet echt te snappen:hmmz[/rquote]

die is goed!!:wors:wors

Terug
Naar boven