• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het nieuwe i200 i240 en 400 topic

Ik vind het erg gaaf dat je 'm er zo regelmatig mee rijdt op de openbare weg, er zijn volgens mij heel wat eigenaren die dat niet doen.

Kom je wellicht ook naar de Brabantmeeting in Breda? Ik weet wel dat je daar heel wat liefhebbers een plezier mee doet.

viewtopic.php?f=26&t=182568&p=2437830#p2437830

@louwe 16 klepper wrote:@RISL wrote:Ja, B1 met B2 front en skirts toch? Achterzijde wel origineel B1 toch?

front is ook B1

enkel de spoiler voor niet ;)

wel n pracht wagen verder ook in t echt :thumbup

mijn smaak gaat ook naar de bumperspoiler uit ipv enkel een onderspoilertje ;)

Inderdaad de enkele sleuf van de b1, maar wel weer b2-koplampen. Ik vind het het in ieder geval een zeer geslaagde auto!

@louwe 16 klepper wrote:@RISL wrote:Ja, B1 met B2 front en skirts toch? Achterzijde wel origineel B1 toch?

front is ook B1

enkel de spoiler voor niet ;)

wel n pracht wagen verder ook in t echt :thumbup

mijn smaak gaat ook naar de bumperspoiler uit ipv enkel een onderspoilertje ;)

Inderdaad de enkele sleuf van de b1, maar wel weer b2-koplampen. Ik vind het het in ieder geval een zeer geslaagde auto!

@louwe 16 klepper wrote:Gisteravond n bekende replica kapot gereden nabij sebaldeburen.

Ziet er niet goed uit. Maar welke is dit dan?

Was deze vorig jaar ook in Etten-Leur?

@louwe 16 klepper wrote:Gisteravond n bekende replica kapot gereden nabij sebaldeburen.

Ziet er niet goed uit. Maar welke is dit dan?

Was deze vorig jaar ook in Etten-Leur?

Het lang weekend in Hamburg was geslaagd, en de km's staan weer op te teller!

Mooi weer en geef toe, je ziet niet alle dagen zo'n achtertuin:

Raymond: ik zal wat pics mailen voor je site.

Ondertussen is de 400 weer opgeblonken, tot en met de onderkant. Komende woensdag naar de keuring, kunnen we weer wat aflachen...

En merciekes voor de lovende commentaren hierboven!

Over dat ongeval: wie wat waar in fout is kan ik nog niet op maken. Ik geef soms rijles en je zou er van verschieten hoeveel mensen vanuit een

zijstraat efkes links kijken en zomaar de baan op rijden. "Ja maar er komt toch niks af??" is hun verschrikte uitleg als ik van m'n oren maak.

"En als er van rechts iemand aan't voorbijsteken is?" Ja dan zie je ze nadenken.

@RISL: Dat weekend zitten we op't Zeelandweekend!

Het lang weekend in Hamburg was geslaagd, en de km's staan weer op te teller!

Ondertussen is de 400 weer opgeblonken, tot en met de onderkant. Komende woensdag naar de keuring, kunnen we weer wat aflachen...

Over dat ongeval: wie wat waar in fout is kan ik nog niet op maken. Ik geef soms rijles en je zou er van verschieten hoeveel mensen vanuit een

zijstraat efkes links kijken en zomaar de baan op rijden. "Ja maar er komt toch niks af??" is hun verschrikte uitleg als ik van m'n oren maak.

"En als er van rechts iemand aan't voorbijsteken is?" Ja dan zie je ze nadenken.

@JvV wrote:Link: http://www.112marum.nl/sebaldeburen-aanrijding-door-foutieve-inhaalmanouvre/" onclick="window.open(this.href);return false;

Foto's:

3-41-618x885.jpg

5-61-618x824.jpg

Zonde zonde, dit is de manta waarvan kenteken begint met RP

@H-400 wrote:Het lang weekend in Hamburg was geslaagd, en de km's staan weer op te teller!

Gave foto :thumb

Jammer dat je niet kunt, hopelijk de volgende keer dan :)

@H-400 wrote:Het lang weekend in Hamburg was geslaagd, en de km's staan weer op te teller!

Gave foto :thumb

Jammer dat je niet kunt, hopelijk de volgende keer dan :)

@RISL wrote:

Wij gaan waarschijnlijk na het Zeelandweekend gelijk door naar Breda. Komen we toch zo goed als langs. Kan jij ook doen Herman;)

@RISL wrote:

Wij gaan waarschijnlijk na het Zeelandweekend gelijk door naar Breda. Komen we toch zo goed als langs. Kan jij ook doen Herman;)

@JOZO & Risl,

met veel goesting, maar spijtig genoeg moet er 's maandags ook gewerkt worden!

@Louwe: misschien nu z'n ex-baas...

@JOZO & Risl,

met veel goesting, maar spijtig genoeg moet er 's maandags ook gewerkt worden!

@Louwe: misschien nu z'n ex-baas...

Terug
Naar boven