• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het nieuwe i200 i240 en 400 topic

100% origineel niet (spoilers, skirts, e.d.), maar het is wel een originele 400 wat Herman heeft.

Ook een vrij unieke, want veel b1 types zijn er niet (meer).

Een echte 400 :wub

@ h-400

zou je

Hier niet eens wat fotos van jou manta 400 willen plaatsen? K denk niet dat de jongens dat heel erg vinden :thumb

Een echte 400 :wub

@ h-400

zou je

Hier niet eens wat fotos van jou manta 400 willen plaatsen? K denk niet dat de jongens dat heel erg vinden :thumb

@mantaray bedankt :thumb

En is dit de manta waarmee een tijdje geleden bij een 400 rit terug is gereden naar de eerste eigenaar. K kan me herinneren dat daar een topic over geweest is..?

@mantaray bedankt :thumb

En is dit de manta waarmee een tijdje geleden bij een 400 rit terug is gereden naar de eerste eigenaar. K kan me herinneren dat daar een topic over geweest is..?

Hoi Raymond, merciekes voor de link, had ik niet aan gedacht!

@gsipiloot: Hieronder een foto van toen ik afgesproken had met de eerste eigenaar:

Na 25 jaar was het voor de man een aangenaam weerzien, hij was zeer verrast dat z'n wagen nog in zeer goede staat was!

Hoi Raymond, merciekes voor de link, had ik niet aan gedacht!

@gsipiloot: Hieronder een foto van toen ik afgesproken had met de eerste eigenaar:

Na 25 jaar was het voor de man een aangenaam weerzien, hij was zeer verrast dat z'n wagen nog in zeer goede staat was!

Dat is toch mooi dat de eerste eigenaar dr toch nog zo mee begaan is :thumb en jij bent wel erg zuinig op die 400 die ziet er echt super netjes uit :thumbup

Dat is toch mooi dat de eerste eigenaar dr toch nog zo mee begaan is :thumb en jij bent wel erg zuinig op die 400 die ziet er echt super netjes uit :thumbup

Wat doe je als't efkes proper weer is: Poetsen!!

Morgen naar Hamburg voor een mooi lang weekend, met de 400...

Wat doe je als't efkes proper weer is: Poetsen!!

Morgen naar Hamburg voor een mooi lang weekend, met de 400...

Ik vind het erg gaaf dat je 'm er zo regelmatig mee rijdt op de openbare weg, er zijn volgens mij heel wat eigenaren die dat niet doen.

Kom je wellicht ook naar de Brabantmeeting in Breda? Ik weet wel dat je daar heel wat liefhebbers een plezier mee doet.

viewtopic.php?f=26&t=182568&p=2437830#p2437830

Terug
Naar boven