• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het nieuwe i200 i240 en 400 topic

en van mijn kant dan nog maar een paar :kewlpics

i200rothmans.jpg

mantasi200grijs.jpg

Afbeelding006.jpg

S7301921.jpg

Hoi mensen!

Kan iemand mij ongeveer het productieaantal van de i200 geven?

Op de Duitse wikipedia vond ik +-3000 maar andere praten over 1000 of 5000 ,...

Alvast dank !

Hoi mensen!

Kan iemand mij ongeveer het productieaantal van de i200 geven?

Op de Duitse wikipedia vond ik +-3000 maar andere praten over 1000 of 5000 ,...

Alvast dank !

@henk 400rr wrote:De Manta van mij moet trouwens nu volledig in de revisie, Achteras, bak, motor, carburateurs, ophanging... of het is niet meer 100% of het is stuk, nog en rally en niet sleutelen overleeft hij niet.

We hadden een x-antal probleempjes, het sturen ging vrij zwaar en op de 3-4e KP sloeg de gashendel vast op de carburateurs vlak voor een hairpin, gevolg dat de motor tot 2x toe flink overtoert werd en dus niet meer fris liep, door deze actie en om niet vol de baan af te vliegen heb ik de bak in een lagere versnelling geramd en dat was dus het einde van m'n 2e versnelling, hij doet 't nog, maar .. ook problemen met de motor op kp5-6, na de laatste service was dit wat bijgetrokken, maar daarna hebben we er nog uitgehaald wat erin zat.

verder nog wat van die zaken, maar we konden iedere keer weer de proef op, met dank aan de nwe sponsor/ ondersteuning van ReNoTuning :thumb

Al met al prima vermaakt, vooral de rondkoers die flink door het bos/gravel gaat is geweldig.

KP Mantaloch is niet mijn ding, die lag me niet zo, daar zaten ook een paar flinke klotepunten in.

@raymond, ben je wel tegengekomen, maar helaas niet gesproken, volgende keer beter.

Het was een leuk weekend en het was niet zo dat er niets te doen was met de service maar ook niet veel het meeste werk was toch nog de webers vrijdagmiddag voor de rest alleen een beetje onder de auto kijken remmen bandenspanning enz.

Terug
Naar boven