@henk 400rr wrote:Kp1 was erg leuk, ik ben er tov vorig jaar veel harder over heen gegaan, vooral bij de jump op het parkeerterrein, de laatste keer een beetje te en door flink remmen plus handrem kon ik de bocht nog halen.
Op die kp zijn we op het lange rechte stuk op 10 meter voor de haaks rechts smal, buitenom door Rohl ingehaald, wat kan die man rijden zeg :thumb, ik zag hem aankomen in de verte en het spande er even om wie het eerst bij de bocht was zo leek het, maar tegen een Audi Quatro S1 met ±550 pk en met Rohl achter het stuur begin je niks met een 190 pk manta

voor de rest heeft niemand ons ingehaald, wij hebben meer anderen ingehaald en dat moet je ook zo zien dat de meesten met vrij kostbaar materiaal rondrijden of niet eruit willen halen wat er in kan zitten, dat is voor iedere deelnemer verschillend.
Daar zat een Skoda bij, maar ook een paar groep B en groep 4 wagens.
Persoonlijk was de rondkoers met z'n onverhard bosgedeelte het hoogtepunt voor mij.
We gaan trouwens strakjes een iets pittigere motor opbouwen met meer pk's en wie weet nog wat meer, maar dat moet ik nog even bekijken hoe dat budgetair uitkomt.
Wat de equippe betreft, momenteel loopt het vrij goed met z'n tweeën, we hebben de aanpak iets aangepast met de notes om wat rust te creëren en wat een beter ritme te krijgen en die tactiek heeft goed uitgepakt.
Ondanks wat tegenslagen in de aanvang kijken we terug op een leuk en goed verlopen weekend.
Dit weekend een hoop bijgeleerd, vooral door de aanpassingen in de notes.
Mijn favoriete KP's, die van vrijdag avond en de onverhard proef. Vrijdag de eerste keer in het donker en in het donker notes lezen. De onverhard proef was een mooie proef waar de manta lekker dwars kon worden gezet door Henk. Ik denk dat de alfa spijt heeft dat hij niet eerder aan de kant ging.