• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het nieuwe i200 i240 en 400 topic

manta400.jpg

:shock: Hebben ze die nog kunnen opknappen??? :wtf

Wat mij verteld is (niet door Biesheuvel) moet dit dezelfde auto zijn.

Wat ik zo zie aan schade moet dat dus wel kloppen, degene die we eerst dachten dat het 'm was schijnt toch echt helemaal weg te zijn.

Wat mij verteld is (niet door Biesheuvel) moet dit dezelfde auto zijn.

Wat ik zo zie aan schade moet dat dus wel kloppen, degene die we eerst dachten dat het 'm was schijnt toch echt helemaal weg te zijn.

nou, verder kon je ook niet veel doen anders was het feest verder voorbij.

Maar goed, de demontage is begonnen en de 1e indruk is niet goed, hij is behoorlijk naar de kloten :shock:

ik denk haast einde seizoen voor de Manta :( , maar ik wil de handdoek nog niet in de ring gooien.

nou, verder kon je ook niet veel doen anders was het feest verder voorbij.

Maar goed, de demontage is begonnen en de 1e indruk is niet goed, hij is behoorlijk naar de kloten :shock:

ik denk haast einde seizoen voor de Manta :( , maar ik wil de handdoek nog niet in de ring gooien.

allemensen, dat is jammer... ik ken de geschiedenis van jouw manta niet, maar was een standaard manta die je zelf hebt omgebouwd?

allemensen, dat is jammer... ik ken de geschiedenis van jouw manta niet, maar was een standaard manta die je zelf hebt omgebouwd?

De schade aan de motor lijkt mee te vallen en we zetten alles op alles om hem in september weer rijdbaar te krijgen, een aantal reparaties zijn al klaar, ook is er een nieuwe bak gevonden en de achteras zit weer inelkaar, gelukkig geen algehele schade, maar de sper was wel aan revisie toe.

Verder waren nog een paar aanpassingen nodig ivm regelgeving en verbetering aan de auto.

De schade aan de motor lijkt mee te vallen en we zetten alles op alles om hem in september weer rijdbaar te krijgen, een aantal reparaties zijn al klaar, ook is er een nieuwe bak gevonden en de achteras zit weer inelkaar, gelukkig geen algehele schade, maar de sper was wel aan revisie toe.

Verder waren nog een paar aanpassingen nodig ivm regelgeving en verbetering aan de auto.

Hoi,

Een vraagje: heeft de i200 een andere 5-bak of een GSI?

Op de Opel folder van de i200 staat een 5-gang-getriebe en een 5-gang-sportgetriebe.

Of was deze sport-getriebe in optie ?

Dank

Jeroen

Hoi,

Op de Opel folder van de i200 staat een 5-gang-getriebe en een 5-gang-sportgetriebe.

Dank

Jeroen

@djdt wrote:Hoi,

Nee.

Dank

Jeroen

Inderdaad, optie.

Terug
Naar boven