• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het Nurburgring/Nordschleife topic

Ja dorpjes is inderdaad opletten maar valt reuze mee hoeveel flitsers er staan. Daarnaast is het ook wel zo netjes om je gewoon aan de snelheid te houden daar aangezien je midden door de dorpjes rijdt. Buiten de dorpjes kun je makkelijk gassen en op de Ring ook.

vla007,

buiten de bebouwde kom ook opletten! met name op punten waar zijwegen op de grote weg uitkomen.

mij hebben ze gehad met 37 te hard daar :sleeping

Hallo mensen, 29 maart 2013 op goede vrijdag is in heel Duitsland de start van de tuning scène. Ook wel carfreitag genoemd. Wordt dan onwijs druk op de nurburgring met veel te Zien. Tevens zijn in veel steden overal grote meetings.

Bekijk de video's maar om een indruk te krijgen. Zekere aanrader ik ga er zelf ook heen

" onclick="window.open(this.href);return false;

" onclick="window.open(this.href);return false;

ik wil hopen dat de sneeuw dan toch langzaam weg is!

maar in de Eifel weet je het maar nooit indd ;)

ik ga er van uit dat er gewoon gereden gaat worden!

1 week eerder is altijd de persdag cq testdag van het VLN en die is al vaak uitgestelt door sneeuw, ijs en mist.

Laten we hopen dat het dit jaar wel allemaal door kan gaan.

klopt.

ik ben er iig klaar voor dit jaar.

gisteren helmpje gekocht:

Foto-FJXZSYFO.jpg

Ik ben een GROTE newbie wat betreft de ring of carfreitag, maar is het niet een goed idee om af te gaan spreken om gewoon met een groep te gaan? :agent

is het trouwens te doen om een rondje op de nurburgring te rijden met carfreitag of is het te druk dan? wou zelf 2 rondjes of zo rijden

als je nooit hebt gereden op de Ring zal ik geen rondjes gaan rijden tijdens Carfreitag.

ben er zelf ook nog nooit geweest tijdens Carfreitag, maar op de filmpjes te zien is het echt gekkenwerk op de baan :shock:

denk dat je het beter eerst eens kunt aankijken allemaal :jerry

@GSI Racer wrote:als je nooit hebt gereden op de Ring zal ik geen rondjes gaan rijden tijdens Carfreitag.

ben er zelf ook nog nooit geweest tijdens Carfreitag, maar op de filmpjes te zien is het echt gekkenwerk op de baan :shock:

denk dat je het beter eerst eens kunt aankijken allemaal :jerry

ja denk zo of zo dat ik het eerst aan kijk. is er over algemeen vaak druk daar. volgens mij ook circuit met de meeste ongelukken ;)

Ik denk dat het veel verstandiger is om als je voor de eerste keer gaat rijden op de Ring om dat door de week te doen op een vrij rijden dag.

Ik heb genoeg weekenden meegemaakt waarop het echt zo druk was dat zelfs ervaren Ring rijders niet blij mee waren.

Daarnaast was ik afgelopen zomer een paar keer door de week daar op de motor en ik kan je zeggen dan is het zo veel rustiger op lekker op je gemak de Ring te leren kennen.

Terug
Naar boven