• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

het Opel commodore A/B en Rekord C/D topic

[/quote]Maar jou wagen is ook erg mooi. En zeker die V8 in het vooronder. :wors :wors

Ik neem aan dat er een topic bestaat over de ombouw ? Dan ga ik die zeker lezen.

Ikzelf hou ook van power en ben momenteel in het (gelukkige) bezit van een V10.[/quote]

het enige forum waar het op staat en nog niet gecrasht is is het rekord C / commodore A forum.

http://www.phpbbplanet.com/forum/index.php?mforum=opeloldtimer" onclick="window.open(this.href);return false;

V 10? een dodge viper of ramvan ?

Kan iemand me helpen aan voorstoelen voor mijn

Commodore B Gs coupe uit 1974, zitten sportstoeltjes

Van een astra ofzo in

@znoebb wrote:Kan iemand me helpen aan voorstoelen voor mijn

Commodore B Gs coupe uit 1974, zitten sportstoeltjes

Van een astra ofzo in

Zou je me daar eens een foto van kunnen sturen? misschien heb ik wel interesse ;)

http://www.autoromijn.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Als je deze mensen even belt of mailt, die hebben vast nog wel wat liggen

En vanaf zaterdag 26-05 is deze mooie Rekord van mij dus hij blijft bij een forumlid... En hij blijft in limburg

MAD-MARC wrote:
Deze zwerft nog steeds rond op het forum, hij is mijn dagelijks vervoer.

Het blinkt alleen niet meer zo.

Binnenkort staat er nog wat plaatwerk op stapel voor rechts en links achter.

Wegens verbouwing thuis is alles zover uitgesteld dat de hoeken er al uit vallen dus hoef ik niet veel meer weg te slijpen:D

Quote:
origineel gepost door mantameijel

Geweldige auto Michiel026.

Vooral de kleur! Menierood rules.

Heb er in het verleden zelf ook een gehad. Heeft hier nog een tijdje op het forum rondgezworven en dook erna opeens bij een bekende van me op. Die had stuurversnelling. Heeft deze dat ook?

364846265.jpg
[/q

hey, me ouwe station is weer menie! vet!

heb je ook een betere foto van de grill? ziet er interessant uit.

thijs speciaal voor jou

100_1064.jpg

100_1065.jpg

en ja hij is weer menie maar moet nog een keer mooi maken want ik heb het niet netjes gemaakt ben nu druk met een nieuwe loods als die klaar is kan ze naar binnen en dan maak ik haar netjes want de keien vanger hangt er ook half bij .

gr willem

vet, heb je die grill zelf gemaakt? is gewoon een gaas ofzo?

de keienvanger ziet er idd niet al te best uit, was ie zo slecht? kan me eigenlijk niet herinneren dat hij zo vervormt was?

of viel de bevestigingsrand van de spatborden er meteen vanaf toen je de oude los haalde?

wel leuk om te zien dat hij nog altijd aandacht krijgt, was een beetje bang dat hij toen hij te koop stond bij de vorige eigenaar gewoon gesloopt zou gaan worden of iets.

me vriendin zei pas: "toch was de rekord ook wel een gave auto he!" pff, wie weet ooit... komt er toch wel weer zo iets.

hoi thijs

ja is gewoon gaatjes gaas lekker roestig

maar de bevestigings randjes zijn er af (rot) heb er nu randen opnieuw aan gezet en ziet er nu beter uit

ga morgen even een nieuwe bombine monteren want hij doet het niet meer gelijk even kijken voor een andere radiateur want die is ook weer lek was een stukje vin afgebroken en in de radiateur geslagen.

groeten willem

Mijn ex D record:

voor.jpg

zijkant.jpg

achter.jpg

rekordbinnen.jpg

motor.jpg

koffer.jpg

klepdeksel.jpg

stoelhoezenlinks.jpg

Hij reed zeer comfortabel, zeker met de originele stoelen er nog in. Schapenvachtjes waren wel lekker in de zomer en winter. Ik heb hem weg gedaan omdat ik na 2 slechte ervaringen met een 2.0S blok er wel zat van was. Naar mijn mening is dat blok bagger, en de naam Opel niet waardig. Ik had toen al mijn huidige Kadett met de onverwoestbare 1.2 motor die na 28 jaar nog als nieuw loopt. Verder was deze Record nog origineel behalve de 2.0S motor en 5 bak, die een aangepast stangenstelsel had voor de lange pook. De 60 liter gas tank was eigenlijk te klein voor deze grote bak, met 80 liter zou het minder vaak tanken geweest zijn. Driften in de sneeuw ging ook best. king:

Terug
Naar boven