• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

het volgende

Desperado

Post weleens wat
jongens ik heb zins kort dat waneer ik me gas geeft gewoon normaal dat ie heel af en toe inhoud hooguit een seconden en dat 3 of 4 keer. dit gebeurt in de eerste en tweede versnelling.Heel raar dit.

Maar weet niet of het er mee te maken heeft.

Zins mijn 8 klepper een beetje inhoud is hij wel een STUK rapper. heeft echt merkbaar meer power gekregen.

Hoe kan dit.

Gr roy

Oja ik heb geen last van een branden moterstoringslampje.

deze werkt wel wanneer ik me auto op contact zet gaat het lampje branden.

wanneer ik de auto start gaat het lampje uit.

misschien spuit ie teveel in waardoor ie bijna verzuipt en als je t gas opengooit dat ie dan genoeg benzine krijgt en als een idioot er vandoor scheurt:P

opelkadetje ik hoorde van een maatje van mij dat dit mischien aan mijn lambansonde kan liggen? weet jij hier iets van.

Maar inderdaad wat jij zegt hij gaat wanneer ik het gas opengooi er als een speer vandoor. dit heb ik nog nooit gehad zins 2 jaar dat ik deze callie heb

Ik vind het niet zo heel erg maar me benzineverbruik gaat ook nog een stuk naar beneden en aangezien hij al niet zuining loopt:P:P

opelkadetje ik hoorde van een maatje van mij dat dit mischien aan mijn lambansonde kan liggen? weet jij hier iets van.

Maar inderdaad wat jij zegt hij gaat wanneer ik het gas opengooi er als een speer vandoor. dit heb ik nog nooit gehad zins 2 jaar dat ik deze callie heb

Ik vind het niet zo heel erg maar me benzineverbruik gaat ook nog een stuk naar beneden en aangezien hij al niet zuining loopt:P:P

kan inderdaad je lambda zijn maar dan zou hij moter storing geven ook bij lmm...

misschien injectoren verstopt of je kat niet helemaal goed meer?

stiekum snelle nok ingebouwd:P

Maar ik heb totaal geen moterstoring nergens last van.

zou dit aan een kapotte kat liggen???

injectoren lijken me goed tenminste hij rijd voor de rest goed loopt netjes stationair pas wanneer ik licht het gaspendaal in druk heb ik er last van en dat in de versnellingen 1,2,3

als kat kapot is zou er wat gruis voor de doorgang/opening kunnen zitten dan trekt hij in het begin zeg maar niet, om vervolgens als het stukje ervoor weg is.... weg te knallen:P

Oja zit net even te bedenken.

Maar ik heb het eigelijk zins dat ik die nieuwe euro 95 van de shell heb getankt maar daar zou het toch niet aan kunen liggen:hmmz

bijvoorbeeld shell v power.. lag het verbrandingspunt hoger.. wordt het wat warmer.. allemaal invloed..

is een suggestie hoor:P

uhhm net 2 dagen geleden weer helemaal vol getankt bij de shell.

Wanneer ie weer leeg is zal ik eens inderdaad gewone 95 tanken weet ik ook of het daar aan ligt.

jongens mijn probleem begint steeds erger te worden.

af en toe heb ik het gevoel of 1 cillender totaal niet wil mee werken.

dus wel doet maar met horte en stoten dat horte en stoten voel ik ook door me hele auto.

en tussen dat horte en stoten door geeft ie af en toe ook een paar flinke knallen door me uitlaat heen

heel raar in het begin dat ik nou zal wel over gaan maar heb nu het gevoel of het steeds erger begint te worden

weet iemand wat ?????

kijk je ontsteking maar eens ff na, waarschijnlijk hapert deze ergens. wanneer zijn er nieuwe kabels opgekomen? Bougie's? Rotor en verdeelkap?

knallen in uitlaat is meende ik onverbrande bezine wie wordt naverbrand in de uitlaat zelf de zogenoemde knallen dus ik denk dat 1 van je boegies dood is ...

Terug
Naar boven