@KadAstra-EF wrote:@midnight black wrote:Rik, ik zat echt te kijken wat daar nu bijzonder aan is maar ja ik heb dan ook een cabrio he,

en nu bijna met stoelverwarming king:
Nou, ik rijdt nu 16 jaar Opel (nooit anders gehad trouwens) maar ik ben dit nog nooit tegengekomen !
Wel eens afgevraagd of daar ook iets voor was maar afgelopen donderdag ontdekte ik dit bij toeval.
De Astra F heeft dit standaard al maar ik heb nooit geweten dat een Kadett E ook zulke kapjes had.
maar goed, IK vind dit bijzonder en ben er erg blij mee
Rik
+ Ik kan het op de foto van onze Expression Caravan 1991 (is GL) net niet zien, die had ze ook, in het zwart
+ En mijn Frisco+ Caravan 1991 (= een kruising tussen een GT, en een GSi, en dan nog iets luxer (el ramen voor, el spiegels+verw., hoofdsteunen achter, leeslampjes etc etc), had deze ook in het grijs.. (met licht grijze blokjes motief op de GSi kuipjes (Frisco stof gewoon dus).
+ De Expression hatch 1991 van een kennis van me, heeft ze er ook in zitten
+ De GSi 1990 van een gas hier uit het dorp van me had ze
+ De Beauty Sedan van Familie van me had ze (daar heb ik ze toen uitgepikt voor mijn 1.6i caravan LS, toen de Beauty gesloopt werd (incl voor stoelen)
Deze hadden allen hoogte verstelling op de bestuurders stoel. ( misschien dat dat er wat mee te maken heeft??)
- Mijn 1.6i LS had deze niet
- Mijn 1.2S ohv LS had deze ook niet
Willem