Zojuist heb ik mijn HLS-module (HappyLightShow) van het postkantoor kunnen ophalen en in mn Vec gezet. Het werkt geweldig!
Voor degenen die het niet kennen:
Dit betreft een printplaatje, met 3 pinnetjes aan de achterkant, die je op je diagnoseplus kunt drukken (wel even overzichtig doen...). Deze zit onder je asbak.
Nu heb ik:
- afslagverlichting
- daytime runninglights
- speedlock
- OPC Scan van de tellers
- WTTC (Welcom To The Car, lichten aan bij ontgrendelen auto)
- FMH (Follow Me Home, lichten aan mij afsluiten of verlaten auto)
en veel meer.
Het mooie is dat je zelf kunt kiezen welke lichten aan gaan en dergelijke. Ik zal binnenkort een paar filmpjes posten. Hier alvast van de OPC Scan (daarna was de accu van mn auto leeg.... fail :angel) en de WTTC
[youtube]pBcrQouwqLs[/youtube]
WTTC (Welcome To The Car) met ingesteld voor 20 seconden (voor) mistlampen en stadlicht, (achter) achteruitrijlichten en derde remlicht.
[youtube]iq1QJAdrA88[/youtube]
Voor degenen die het niet kennen:
Dit betreft een printplaatje, met 3 pinnetjes aan de achterkant, die je op je diagnoseplus kunt drukken (wel even overzichtig doen...). Deze zit onder je asbak.
Nu heb ik:
- afslagverlichting
- daytime runninglights
- speedlock
- OPC Scan van de tellers
- WTTC (Welcom To The Car, lichten aan bij ontgrendelen auto)
- FMH (Follow Me Home, lichten aan mij afsluiten of verlaten auto)
en veel meer.
Het mooie is dat je zelf kunt kiezen welke lichten aan gaan en dergelijke. Ik zal binnenkort een paar filmpjes posten. Hier alvast van de OPC Scan (daarna was de accu van mn auto leeg.... fail :angel) en de WTTC
[youtube]pBcrQouwqLs[/youtube]
WTTC (Welcome To The Car) met ingesteld voor 20 seconden (voor) mistlampen en stadlicht, (achter) achteruitrijlichten en derde remlicht.
[youtube]iq1QJAdrA88[/youtube]