• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

HLS-module geinstalleerd

[rquote=1856744&tid=141705&author=afterburner27]

Vraag me alleen af , of die lightshow wel gezond is voor je xenon... zullen ze toch wel op het grootlicht moeten programmeren denk ik...[/rquote]

Je kunt kiezen om dimlicht wel of niet te gebruiken. Bij Xenon kun je dit beter niet doen, heb dit dan ook niet ingesteld. Mijn stadslichtjes lijken op dit filmpje erg blauw, maar zijn in het echt gewoon wit.

ik heb ook gewoon de mistlampen en parkeerlichten gebruikt vanwege de xenon. Het ziet er ook wel mooi uit die 2 samen al "follow to the car" lichten

ik heb ook gewoon de mistlampen en parkeerlichten gebruikt vanwege de xenon. Het ziet er ook wel mooi uit die 2 samen al "follow to the car" lichten

waar koop je deze module?en zit daar dan een handleiding bij om in te stellen?

zoniet,mag je gerust hier zeggen hoe je wat instelt.mvg:D

waar koop je deze module?en zit daar dan een handleiding bij om in te stellen?

zoniet,mag je gerust hier zeggen hoe je wat instelt.mvg:D

ik hem hem paar dagen terug besteld ,misschien heb ik hem eind van de week binnen ,even afwachten :hmmz

ik hem hem paar dagen terug besteld ,misschien heb ik hem eind van de week binnen ,even afwachten :hmmz

via can-bus is nagenoeg alles aan te sturen in de auto, tot de ledjes van de knopjes afzonderlijk aan toe ;).

Ik heb overigens een kapotte op-com gesloopt om en die connector gebruikt waar ik de hls aan heb gesoldeerd, de pinnetjes die onder aan de hls zitten zijn namelijk nogal zwak als je hem er regelmatig uithaalt.

via can-bus is nagenoeg alles aan te sturen in de auto, tot de ledjes van de knopjes afzonderlijk aan toe ;).

Ik heb overigens een kapotte op-com gesloopt om en die connector gebruikt waar ik de hls aan heb gesoldeerd, de pinnetjes die onder aan de hls zitten zijn namelijk nogal zwak als je hem er regelmatig uithaalt.

Wat deze module kan zou dus eigenlijk ook met de Opcom moeten kunnen, scheelt zo'n 70 euro. Iemand handig met software?

Wat deze module kan zou dus eigenlijk ook met de Opcom moeten kunnen, scheelt zo'n 70 euro. Iemand handig met software?

eindelijk mijn module binnen ,maar wel een probleem ,nadat ik alles correct heb ingesteld werkt de alles naar behoren ,maar na +_ 30 minuten wanneer je deuren open doet werkt de wttc achter wel maar voor niet ,dus de mistlampen gaat niet aan ,

zet je contact even aan en uit werkt alles weer normaal

heeft iemand zo een probleem gehad ?

eindelijk mijn module binnen ,maar wel een probleem ,nadat ik alles correct heb ingesteld werkt de alles naar behoren ,maar na +_ 30 minuten wanneer je deuren open doet werkt de wttc achter wel maar voor niet ,dus de mistlampen gaat niet aan ,

zet je contact even aan en uit werkt alles weer normaal

heeft iemand zo een probleem gehad ?

ja ik heb alles bevestigd,het is ook zo da wanneer je klaar ben met werkt alles naar behoren ook wttc voor ,maar half uur later werkt de wttc voor niet ,achter wel ,

Terug
Naar boven