• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

HLS-module geinstalleerd

[rquote=1856855&tid=141705&author=CAlberts]Vervolgens werk je met je rem en koppeling. Voor de opties wordt de snelheidsmeter gebruikt, voor de keuzes in de opties de toerenteller. Voorbeeld: je kunt kiezen of je de SpeedLock aan of uit wilt hebben. Dit is optie twee, dus je drukt twee keer op de rem. De naald van je snelheidsmeter gaat dan op 20 km/h staan. Nu kun je je keuze voor SpeedLock gaan instellen en druk je dus op de koppeling. De naald van je toerenteller word gebruikt voor het aanduiden van de keuzens (1=1000 toeren, 2=2000 toeren enz. [/rquote]

Gaaf ! Maar... ik heb een automaat... :hmmz Werkt het instellen dan anders ?

Is het nu ook mogelijk om meerdere Vecs te programmeren met deze module of moet je per vec een aparte module aanschaffen?

Is het nu ook mogelijk om meerdere Vecs te programmeren met deze module of moet je per vec een aparte module aanschaffen?

[rquote=1898942&tid=141705&author=tuinmeubel]Gaaf ! Maar... ik heb een automaat... :hmmz Werkt het instellen dan anders ? [/rquote]

Ja, dan moet je het een en ander instellen met je lichtschakelaar (stadslicht aan/uit ipv koppeling). Je kunt een uitgebreide handleiding vinden op de website.

[rquote=1898942&tid=141705&author=tuinmeubel]Gaaf ! Maar... ik heb een automaat... :hmmz Werkt het instellen dan anders ? [/rquote]

Ja, dan moet je het een en ander instellen met je lichtschakelaar (stadslicht aan/uit ipv koppeling). Je kunt een uitgebreide handleiding vinden op de website.

[rquote=1898947&tid=141705&author=Vbootje]Is het nu ook mogelijk om meerdere Vecs te programmeren met deze module of moet je per vec een aparte module aanschaffen?

[/rquote]

Het is niet zo dat de module de auto programeerd, de module stuurt signalen uit wanneer dit nodig is. Je zult dus per auto een apparte modulde moeten hebben.

[rquote=1898947&tid=141705&author=Vbootje]Is het nu ook mogelijk om meerdere Vecs te programmeren met deze module of moet je per vec een aparte module aanschaffen?

[/rquote]

Het is niet zo dat de module de auto programeerd, de module stuurt signalen uit wanneer dit nodig is. Je zult dus per auto een apparte modulde moeten hebben.

[rquote=1898954&tid=141705&author=DarkNL08]Weet iemand of hier opties voor zijn voor een Astra G??? Iets wat op het zelfde neerkomt bijv.? :)[/rquote]

Voor Astra G werkt deze module niet. Wel zijn er modules voor Welcom To The Car/Follow Me Home a € 30,00 ongeveer op eBay, maar ik weet zo niet of die ook werken op een G.

[rquote=1898954&tid=141705&author=DarkNL08]Weet iemand of hier opties voor zijn voor een Astra G??? Iets wat op het zelfde neerkomt bijv.? :)[/rquote]

Voor Astra G werkt deze module niet. Wel zijn er modules voor Welcom To The Car/Follow Me Home a € 30,00 ongeveer op eBay, maar ik weet zo niet of die ook werken op een G.

Kan je zelf kiezen welke opties je wilt aan hebben en welke lichten gaan branden?

bijv. zou niet willen dat mijn achteruit rij lichtje gaat branden wanneer ik naar mn auto kom, als je zelf kan kiezen welke lichtjes je ze kunt branden zou ik zo'n module wel willen bestellen!

Kan je zelf kiezen welke opties je wilt aan hebben en welke lichten gaan branden?

bijv. zou niet willen dat mijn achteruit rij lichtje gaat branden wanneer ik naar mn auto kom, als je zelf kan kiezen welke lichtjes je ze kunt branden zou ik zo'n module wel willen bestellen!

Terug
Naar boven