16VCalibra
Post veel
Jullie bazelen allemaal maar wat maar het storingslampje bleef nooit continu branden? Als de monteur er niet achter is kunnen komen (degene die het heeft gebouwd) naar wie moet ik dan toe??? Ook voel ik wat haat van Hennie's kant want als het zo een turbo "liefhebber" is had die me wel raad gegeven
. Misschien op de teentjes getrapt dat ik daar nooit egt meer terug ben gegaan voor onderhoud of iets na aanschaf van de auto.. Zoals ik al zij had de storing en het knallen niets met elkaar te maken.. Hoe het met me auto staat doet niemand er meer wat toe. Jullie zullen wel zien hoe het allemaal is afgelopen.
En RISL als mijn monteur mijn afspraken elke keer ging verzetten dan JA moet ik wel blijven rijden want ben afhankelijk van mijn vervoer
, Of zou ik jouw auto mogen lenen??? Reed er vanaf toen ook niet volgas mee, want achterlijk ben ik niet
Ach wanneer heb ik daar fatsoenlijk volgas mee kunnen gaan. Op de dyno waarschijnlijk en dat was ik niet eens...
En RISL als mijn monteur mijn afspraken elke keer ging verzetten dan JA moet ik wel blijven rijden want ben afhankelijk van mijn vervoer