@turbotom wrote:Vervelende kwestie dit alles, voor beide partijen.
(heb ook de andere topics gelezen)
Ik ken DHZ als een eerlijke onderneming, mijn bedrijf heeft 6 auto's (bussen en personenwagens) in onderhoud daar.
Wij hebben eerlijk gezegt nog geen negatieve ervaringen meegemaakt met het bedrijf en ook wij hebben een motorombouw laten doen door DHZ, welliswaar een standaard motor maar toch.
Na de motorombouw lekte de bus wat diesel, dit had te maken met een dieselslang/rubber die na de montage is gaan lekken.
We hebben gebeld en het probleem werdt bij ons op locatie kostenloos verholpen.
Ik vergelijk dit even met een situatie die wij zelf mee hebben gemaakt: een hoofdkraan (bestaand component) in de meterkast staat jaren en jaren open, wij komen op inspectie, draaien de kraan dicht en weer open.
LEKKAGE!!, ellendig genoeg voor de klant maar de kraan moest vervangen worden.
Punt 2: Hoofdverdeler vervangen (elektra) na vervanging meterkast (dus spanning is er af geweest) 3 noodverlichtingsarmaturen kapot.
Heel ROT voor de klant maar het is een bestaand onderdeel van de installatie wat faalt na een upgrade.
Wij hebben de componenten onder coulance vervangen wat ook hoort, maar je kunt er weinig aan doen dat het gebeurt.
Wij kennen DHZ (Niels) als een eerlijk persoon die het met de klant het beste voor heeft
ondanks er wel iets mis kan gaan, maar dat hebben wij met DE dealer ook wel heel vaak gehad.
Ik denk (maar dan spreek ik voor mij zelf) dat je met Niels best een gesprek aan kan gaan om er uit te komen, en niet de onenigheid (welles niettes) hier op het forum te bespreken.
Dit zal eerder leiden tot een goede oplossing dan de discussie hier.
Met vriendelijke groet, Tom
Tom, gebruik aub de entertoets na een zin
dit leest heel erg :swear op een computerscherm