@Juffer1 wrote:Clayen is absoluut een must ! Je gaat nu wax aanbrengen op een niet schone ondergrond ?
Zemen is overigens een van de grootste oorzaken mbt het krijgen van swirls : direct in de brand steken dat ding !
Een paint cleaner reinigt de lak en zal geen swirls verwijderen. Het polijstmiddel zal lichte swirls wel verwijderen afhankelijk van de hardheid van je lak. Krasjes zul je er met deze polish niet gaan uitkrijgen.
Ik heb toch met de paintcleaner de ondergrond schoongemaakt, is dat niet genoeg? Zemen doe ik trouwens in rechte banden, dus daar kunnen dan toch geen swirls van komen? Hoe droog jij je auto dan zonder dat er van die kalkdruppels opkomen? Ik weet niet wat je bedoelt met droogspoelen?
Daarnaast heb ik best veel krasjes al weggepoetst met dat polijstmiddel, maar wat zou jij me aanraden voor kleine krasjes dan?
@Juffer1 wrote:Swirls krijg je niet van een poetsmachine, die krijg je vooral door verkeerd wassen en drogen.
De poetsmachine die jij hebt is een roterende machine welke in 95% van de gevallen hologrammen zal veroorzaken.
Hologrammen in de autolak? Ik denk dat ik die dan wel bedoel, maar kun je me dan het verschil uitleggen tussen een swirl en een hologram? Ik ken hologrammen alleen uit bankbiljetten. Ik dacht dat een swirl zo'n spinnenweb in de lak was? Ik dacht dat ze ontstonden door de poetsmachine, maar ik was de auto dus verkeerd. Ik draai echter nooit rondjes, altijd in banen over de auto?
Ik wil hier graag meer over leren, dus ik hoop dat je m'n vragen kunt beantwoorden.
@waltwalt500 wrote:zo!
onzin ook ff de wereld uitgeholpen :thumb
Ja, en daar heb jij weer eens niets aan bijgedragen!