[rquote=1865002&tid=142171&author=soepkiepe]om wat voor kit gaat dat?
ik heb nog een spoiler voor me a tje liggen maar ik zou niet weten waar de gaten moeten komen.ik heb ook al aan montage kit gedacht ma die zit nie binnen 10 sec vast
[/rquote]
Toch wel hoor. Bison Montagekit Original. Extra sterk, snél vast!
1.Oppervlakken natuurlijk schoon, droog en vetvrij
2. Lijm eenzijdig in dotten aanbrengen
3.Delen direct daarna samenvoegen en goed aandrukken of aankloppen. Belastbaar na ca. 24 uur (nah ja, ik ga er niet vanuit dat je er gelijk bovenop gaat zitten..

)
De
Vast - Los - Vast methode:
Deze methode pas ik toe. Eerst natuurlijk dotten aanbrengen. Dan vastdrukken en vervolgens weer lostrekken. Nu
5 min. laten drogen. Opnieuw bevestigen en nu laten drogen.
Hierna gebruik ik een stevige tape, Tesa film. Hiermee plak ik verticale banen af over de spoiler heen. Dit om de dakspoiler extra te fixeren/ondersteunen.
Ik laat gewoon de achterklep omhoog, dan heb ik ook minder last van de zwaartekracht.. (ik bind mijn hond wel vast in de auto, dan wordt het geen open huis in de straat..:fy1.
Ok, vwb. de bevestiging van de stroomspanning. Ik haal aan de buitenzijde het rubbertje van de watersproeier voor de ruit los. Nu kan je makkelijk naast het bestaande waterslangetje, het dunne stroomdraadje van het nwe remlicht doorvoeren. Op deze manier kan je hem simpel koppelen aan de bestaande stroomdraad van de org. 3e remlicht!
p.s. Dit is nog theorie hoor, maar dit weekend gaat ie er écht op; pics volgen natuurlijk direct aansluitend.. En! Ik spreek natuurlijk voor een Corsa B en weet niet hou jouw A'tje is gevormd aan de achterkant, maar dat zal qua techniek niet veel afwijken volgens mij hoor.