• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hoeveel E Kadetts????

saluma

Post vaak
Kan je op een bepaalde manier zien hoeveel Kadett E 's nog in Nederland rondrijden?

Of moet ik maar even een rondje Nederland maken????????Ben erg nieuwsgierig hiernaar.

@KadAstra-EF wrote:@Raluph wrote:Als ik kan kom ik wel....en denk dat ricky ook wel zal komen.

Als die foto ding doorgaat in het topic van ricky en dan deze zijn er toch 2 leuke dagen bij gekomen als alles doorgaat....want ja dan moeten er toch mensen zijn die het willen organiseren...

ja ik kom dan ook wel maar graag wel op een centrale plaats in NL en niet bij AstraTD in de buurt :jerry

Rik :)

Waarom niet? dan krijg je wel geen lekker stukje Limburgse vlaai :jerry

@saluma wrote:Kan je op een bepaalde manier zien hoeveel Kadett E 's nog in Nederland rondrijden?

Of moet ik maar even een rondje Nederland maken????????Ben erg nieuwsgierig hiernaar.

Laten we anders gewoon een grote meeting houden... Zien we meteen hoeveel Kadetts er ongeveer nog rond rijden en zien we ook wie in welke kadett rijdt! Daarbij kunnen we onze Kadetts ook nog in RealLife zien!

Beter kan niet! Haha!

Als ik kan kom ik wel....en denk dat ricky ook wel zal komen.

Als die foto ding doorgaat in het topic van ricky en dan deze zijn er toch 2 leuke dagen bij gekomen als alles doorgaat....want ja dan moeten er toch mensen zijn die het willen organiseren...

Ik meende dat er ergens op dit forum hele tabellen zijn met aantallen.

Ik herinner mij dat er toen ongeveer 8500 E Kadettjes rondreden.

@Raluph wrote:Als ik kan kom ik wel....en denk dat ricky ook wel zal komen.

ja ik kom dan ook wel maar graag wel op een centrale plaats in NL en niet bij AstraTD in de buurt :jerry

Best weinig eigenlijk, maar 2000 calibra's verkocht...

Denk dat er nu geen 1000 meer van rondrijden.

Speurders.nl is daar ook wel een goede meter voor, staan er nu 83 op tekoop.

En op marktplaats.nl maar 38 calibra's.

@CalibraMenno wrote:Best weinig eigenlijk, maar 2000 calibra's verkocht...

Denk dat er nu geen 1000 meer van rondrijden.

Speurders.nl is daar ook wel een goede meter voor, staan er nu 83 op tekoop.

En op marktplaats.nl maar 38 calibra's.

Ik zie dat je m'n 'buurman' bent.Ik woon in de richting Enkhuizen -offtopic -offtopic -offtopic

groetjes Marcel.

Zo, dat zijn er een stuk minder geworden zeg!! Zou leuk zijn om een tabel te hebben met bij ieder jaartal het aantal...

Terug
Naar boven