• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hoeveel E Kadetts????

Misschien even een nieuw topic starten in Meetings dan kan dittopic gewoon verder over hoeveel E Kadett'ser nog zijn.

Doen we Andre-Ede!!!!!

Ik heb er al een aangemaakt bij de meetings.

Hier te vinden viewtopic.php?f=26&t=178109&p=2341037#p2341037

Overzicht Kadett E

Cabriolet 448

Coupé 1 ????

Gesloten opbouw 117

3/5 Deurs 2576

Sedan 967

Station 386

Rolstoel voertuig 1

Onbekend 97

Bron: RDW/opeltjes.nl

@Andre_Ede wrote:Overzicht Kadett E

Cabriolet 448

Coupé 1 ????

Gesloten opbouw 117

3/5 Deurs 2576

Sedan 967

Station 386

Rolstoel voertuig 1

Onbekend 97

Ik behoor dus een van de 2576 Kadett E in Nederland!!!!!

Wel leuk,zo'n gespecificeerd overzicht!

@Andre_Ede wrote:Overzicht Kadett E

Cabriolet 448

Coupé 1 ????

Gesloten opbouw 117

3/5 Deurs 2576

Sedan 967

Station 386

Rolstoel voertuig 1

Onbekend 97

Kan die bron niet vinden, staat dat online ergens?? Wil dit af en toe wel in de gaten houden...

Tja opeltjes.nl is gewoon een site van aapje van hier van het forum die heeft dit jaar het RDW bestand ingelezen en bruikbaar op internet gezet.

Hoevaak die hem gaat update is mij onbekend.

Ah okee, ken Aapje wel, heb van hem een hele Astra neus gekregen een keer. Kwam zijn blog wel tegen ja, maar nog niet gelijk die RDW bestanden...

@Andre_Ede wrote:Tja opeltjes.nl is gewoon een site van aapje van hier van het forum die heeft dit jaar het RDW bestand ingelezen en bruikbaar op internet gezet.

Hoevaak die hem gaat update is mij onbekend.

Voorlopig nog geen updates, ben net afgestudeerd, ga eerst op vakantie :) Hopelijk voor september is die site volledig bruikbaar :)

Zal wel leuk zijn als we op 1 of andere manier kunnen vast leggen hoe het verloop van de

aantallen is per update.

Maar daar moeten we maar eens een apart topic over gaan zetten hoe we opeltjes.nl kunnen helpen.

Heb zelf een paar honderd Opel foto's dus die kunnen waarschijnlijk ook wel van pas komen.

@Eviltruckdriver wrote:ik heb op dit moment 2 gsi 16v en een caravan toch weer 3 onder de pannen

Welkom op het forum hier!! :wors

Maaaaarrrrruuuhhhhh

:kewlpics :kewlpics :kewlpics

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

er zijn toch nog best veel kadettjes, eigenlijk zie je ze maar heel weinig. behalve op meetings dan.

maar kadett meeting is wel leuk:) ik kom wel. alleen ik kom niet met alle 5 me kadettjes:)

Terug
Naar boven