• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hoeveel E Kadetts????

Kadett-meeting lijkt me een heel leuk idee.

Moet er wel voor zorgen dat de mijne dan helemaal klaar is.

Ligt nu helemaal uit elkaar en moet gespoten worden.

@martijnenyvonne wrote:Kadett-meeting lijkt me een heel leuk idee.

Moet er wel voor zorgen dat de mijne dan helemaal klaar is.

Ligt nu helemaal uit elkaar en moet gespoten worden.

dan kom je gewoon met een kale kadett:) kadett is een kadett:)

@Andre_Ede wrote:Zal wel leuk zijn als we op 1 of andere manier kunnen vast leggen hoe het verloop van de

aantallen is per update.

Maar daar moeten we maar eens een apart topic over gaan zetten hoe we opeltjes.nl kunnen helpen.

Heb zelf een paar honderd Opel foto's dus die kunnen waarschijnlijk ook wel van pas komen.

Zal t.z.t. wel een simpel forum pakketje achter Opeltjes.nl zetten ter behoeve van support.

Ik heb gisteren de databases van m'n eerste site gemerged met deze database. Van de Corsa-A en Kadett-C dus 6 jaar aan gesloopte auto's toegevoegd (35k!!)

@Lukko wrote:er zijn toch nog best veel kadettjes, eigenlijk zie je ze maar heel weinig. behalve op meetings dan.

maar kadett meeting is wel leuk:) ik kom wel. alleen ik kom niet met alle 5 me kadettjes:)

ik heb begrepen dat ze op zaterdag in sevenum zo veel mogelijk E kadettjes bijelkaar willen hebben.

ik ga dus de zaterdag naar sevenum. :thumb

@frenkie wrote:@Lukko wrote:er zijn toch nog best veel kadettjes, eigenlijk zie je ze maar heel weinig. behalve op meetings dan.

maar kadett meeting is wel leuk:) ik kom wel. alleen ik kom niet met alle 5 me kadettjes:)

ik heb begrepen dat ze op zaterdag in sevenum zo veel mogelijk E kadettjes bijelkaar willen hebben.

ik ga dus de zaterdag naar sevenum. :thumb

He frenk, dat was niet het oorspronkelijke idee maar ik vindt dat zeker een leuk initiatief!

Ik ben aan het rond whats appen gegaan, en bleek dat het gros van de contacten kadett rijdt :angel :angel

Maar goed idee, kadett rijders sluit maar aan zaterdag, de auto's zijn wel makkelijk te herkennen daar! :jerry

Hey Patrick.

Helemaal super. Hoop dat er echt veel e kadetjes komen.

Ik heb er op Facebook ook al een paar kadett e rijders gevraagd of ze de zaterdag willen komen.

@Eviltruckdriver wrote:hoe kan je trouwes je auto.s invullen onder je berichten

Ga in het forum naar boven, daar zie je de balk met oa "gebruikerspaneel"

klik daarop en daarna klik je op "profiel"

Kijk in je profiel naar het tabblad "wijzig onderschrift"

Dat is je handtekening en kan je je autolijst neerzetten.

Ja, 100 tekens is niet veel maar beter iets dan niets :D

Rik :)

@Eviltruckdriver wrote:sommige mensen hebben er 7 autos op hun onderschrift staan mij lukt dat echter niet

dat kan kloppen.

"vroeger" (1,5 jaar terug ?) was het vak nog 255 karakters.

Nu is dat 100 maar diegenen hebben nooit hun onderschrift gewijzigd !!

Zolang ze dat ook niet doen staat het zoals het staat.

Ga je het wijzigen dan kan je niet meer dan 100 karakters doen omdat je dan aan de huidige instelling komt.

Rik :D

inderdaad als ik het wijzig kan ik maar 100 tekens kwijt.. past er nooit allemaal meer in. dus laat het lekker staan :)

@Lukko wrote:inderdaad als ik het wijzig kan ik maar 100 tekens kwijt.. past er nooit allemaal meer in. dus laat het lekker staan :)

Nouja dat het een Opel betreft weten we allemaal dus kun je alweer 8x4 = 32 tekens besparen.

Even iets leuks.............nu kun je specifiek zien hoeveel uitvoeringen er in Nederland rond rijden van de auto die jij heb.

Tik je kenteken in en je ziet hoeveel bijvoorbeeld Expressions,Live's enz rondrijden hier.

Van mijn Kadett uitvoering rijden er nog 26 van in Nederland.

www.nrplaat.nl

gr Marcel.

Terug
Naar boven