• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hoeveel heeft jou vectra/signum gelopen?

@remutr wrote:gaat hij niet meer open omdat het slot vast zit of is er wat anders aan de hand?

uitlaatje voor een Vectra v.a de kat gaat je de kop niet kosten.

Het slot zit vast en de middenpijp is van papier. Einddemper is nog goed. Verder verliest hij iets wat olie via de kleppendekselpakking.

Als ik de deur los krijg voor de APK (November), dan wil ik de uitlaat nog wel vervangen. De auto rijdt verder als een zonnetje. Alleen jammer dat ik die lantaarnpaal te laat zag bij het achteruit rijden vorig jaar...... :oops:

vectra sw 2.0 dth uit 2000 gekocht 2 wkn geleden met 252dznd op de klok en inmiddels al weer tegen de 254500 aan. Maar goed dat het een diesel is :afro In september mag hij er nog eens 4000 bij zetten voor de vakantie naar noorwegen. :thumbup

Sinds gisterenmiddag!

e6azu6aj.jpg

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

@anthony-omega wrote:@speaker wrote:

Die is net ingereden man !! De mijne van 2005 staat nu op 366.000 :thumb

haha klopt aleen mijne staat nu ff stil gaat woensdag naar kc voor nieuwe koppeling + dmf

Oke. die staat bij mij ook op de nominatie.

Samen met de distr-set en wervelkleppen.

Nieuw onderstel en alle rubbers vervangen.

Pre-cat en cat weg

Upgrade remmen

(allemaal bij KCP ) :thumb

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Powerrrrr

Lekker bezig Peet king:

Groet jraaf.

@jraaf wrote::mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Powerrrrr

Lekker bezig Peet king:

Groet jraaf.

Wel in etappes Raafie !! Of ik moet de lotterij winnen , dan kan het in 1 keer !! (+meer)

@speaker wrote:@jraaf wrote::mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Powerrrrr

Lekker bezig Peet king:

Groet jraaf.

Wel in etappes Raafie !! Of ik moet de lotterij winnen , dan kan het in 1 keer !! (+meer)

Hier ook, zit nu in de berg etappe. Gaat wat langzamer en kost wat meer.

Klote aanrijding. Vrees 't ergste......

Groet jraaf

Terug
Naar boven