De foto's zijn gemaakt op mijn Astra Coupé, maar het kan op iedere Opel met de sproeiers in de parafaanplaat.
Eerst de Insigniasproeiers bestellen bij de Opeldealer.
De bestelnummers zijn:
Rechts - 12782509
Links - 12782508
Zodra je ze hebt, kun je vijf minuten later klaar zijn.
Doe de motorkap en haal het rubber van je parafaanplaat eraf. Gewoon recht omhoog trekken, dan komtie er gemakkelijk vanaf.
Vervolgens druk je de originele sproeiers naar beneden. Bij mij ging het wat moeilijk, maar met een zachte tik van een rubberen hamer gingen ze met gemak naar onderen.
Dan til je de parafaanplaat een beetje op en haal je de sproeiers eronder uit.
Vervolgens pak je de föhn van je moeder/zus/vrouw/vriendin of gewoon die van jezelf, als je die hebt en verwarm je de stukjes slang waarin de sproeiers steken. Als de slang een beetje warm is, trek je de sproeiers er gemakkelijk uit en steek je de nieuwe erin. Dan weer in de gaten in de parafaanplaat steken, omhoog duwen en klaar.
En dan heb je een mooie nevel over de vooruit, ipv twee stralen.
Eerst de Insigniasproeiers bestellen bij de Opeldealer.
De bestelnummers zijn:
Rechts - 12782509
Links - 12782508
Zodra je ze hebt, kun je vijf minuten later klaar zijn.
Doe de motorkap en haal het rubber van je parafaanplaat eraf. Gewoon recht omhoog trekken, dan komtie er gemakkelijk vanaf.
Vervolgens druk je de originele sproeiers naar beneden. Bij mij ging het wat moeilijk, maar met een zachte tik van een rubberen hamer gingen ze met gemak naar onderen.
Dan til je de parafaanplaat een beetje op en haal je de sproeiers eronder uit.
Vervolgens pak je de föhn van je moeder/zus/vrouw/vriendin of gewoon die van jezelf, als je die hebt en verwarm je de stukjes slang waarin de sproeiers steken. Als de slang een beetje warm is, trek je de sproeiers er gemakkelijk uit en steek je de nieuwe erin. Dan weer in de gaten in de parafaanplaat steken, omhoog duwen en klaar.
En dan heb je een mooie nevel over de vooruit, ipv twee stralen.