• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

How to: Aux in maken op een CD30MP3

@No Name wrote:Ik ben hier ook nieuwsgierig naar maar dan voor een CD70 uit 2004. Is er al meer over bekend?

Volgens mij moet dat op precies de zelfde manier ook werken.

Qua layout zal de printplaat misschien iets verschillen, maar er moeten de zelfde componenten opzitten.

Schroef hem maar eens open.

@No Name wrote:Ik ben hier ook nieuwsgierig naar maar dan voor een CD70 uit 2004. Is er al meer over bekend?

Volgens mij moet dat op precies de zelfde manier ook werken.

Qua layout zal de printplaat misschien iets verschillen, maar er moeten de zelfde componenten opzitten.

Schroef hem maar eens open.

is er ook iemand in de buurt van Friesland die dit doet ?

Ik heb namelijk een CD70 van mij en de CD30MP3 van me zus en we willen dit beide er in hebben. Iemand misschien die mij kan helpen daar mee ?

is er ook iemand in de buurt van Friesland die dit doet ?

Ik heb namelijk een CD70 van mij en de CD30MP3 van me zus en we willen dit beide er in hebben. Iemand misschien die mij kan helpen daar mee ?

@Jelmer_AstraH wrote:is er ook iemand in de buurt van Friesland die dit doet ?

Als je kijkt naar mijn "how to", lukt het je zelf wel.

Het is echt niet moeilijk, zolang je maar erop let dat je een klein bitje hebt om te solderen, en je rustig de tijd ervoor neemt.

@Jelmer_AstraH wrote:is er ook iemand in de buurt van Friesland die dit doet ?

Het is echt niet moeilijk, zolang je maar erop let dat je een klein bitje hebt om te solderen, en je rustig de tijd ervoor neemt.

@kwalihavome wrote:@Jelmer_AstraH wrote:is er ook iemand in de buurt van Friesland die dit doet ?

Oke, nou dan maar eens voorzichtig proberen, Maare kun jij ook een Tulp aansluiting er op maken heb je daar ook iets op want heb eens gezien op Ebay dat iemand in duitsland dat deedt maar mischien weet jij dat ook wel? voor een versterker

@kwalihavome wrote:@Jelmer_AstraH wrote:is er ook iemand in de buurt van Friesland die dit doet ?

Oke, nou dan maar eens voorzichtig proberen, Maare kun jij ook een Tulp aansluiting er op maken heb je daar ook iets op want heb eens gezien op Ebay dat iemand in duitsland dat deedt maar mischien weet jij dat ook wel? voor een versterker

heeft iemand de bijbehorende plaatjes van deze post toevallig nog? ik wil het zelf ook nog wel even proberen met mijn cd30mp3!

heeft iemand de bijbehorende plaatjes van deze post toevallig nog? ik wil het zelf ook nog wel even proberen met mijn cd30mp3!

Ik heb een opel astra uit 2005 met een cd30 mp3,ik wil nou een ipod aansluiten via een dension 100.

Maar zie nou dat deze radio geen aansluiting hiervoor heeft.Kan iemand mij hiermee verder helpen of de foto s die hierboven stonden nog eens posten.

Ik heb een opel astra uit 2005 met een cd30 mp3,ik wil nou een ipod aansluiten via een dension 100.

Maar zie nou dat deze radio geen aansluiting hiervoor heeft.Kan iemand mij hiermee verder helpen of de foto s die hierboven stonden nog eens posten.

Heel leuke post!

alleen zijn de foto's niet meer zichtbaar,

ik zou alleen de laatste foto die van op welke pin er gesoldeerd moet worden nog nodig moeten hebben,

iemand die me kan zeggen op welke pins juist gesoldeerd moet worden?

alvast bedankt!

Heel leuke post!

alleen zijn de foto's niet meer zichtbaar,

ik zou alleen de laatste foto die van op welke pin er gesoldeerd moet worden nog nodig moeten hebben,

iemand die me kan zeggen op welke pins juist gesoldeerd moet worden?

alvast bedankt!

@opel-mark wrote:Ja hoor, als je een schema hebt wil ik wel kijken of ik kan vinden of het mogelijk is er gewoon stereo van te maken.

Mark

http://www.astratuningclub.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Mark ,

en weet je al of het mogelijk is om er stereo van te maken?

Ray

@opel-mark wrote:Ja hoor, als je een schema hebt wil ik wel kijken of ik kan vinden of het mogelijk is er gewoon stereo van te maken.

Mark

http://www.astratuningclub.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Mark ,

en weet je al of het mogelijk is om er stereo van te maken?

Ray

@MCW wrote:kwalihavome

Beste Kwalihavome,

Zou jij dit ook in mijn auto kunnen/willen inbouwen tegen een schappelijk vergoeding. Ik heb dezelfde radio als jij!

Groet,

Martijn

Als ze toch al bezig zijn mag je die van mij ook wel doen ik kom wel naar je toe ben regelmatig in Zoetermeer.

:D

Maar eerst wachten wat Mark zegt over het stereo gebeuren.

Ray

@MCW wrote:kwalihavome

Beste Kwalihavome,

Zou jij dit ook in mijn auto kunnen/willen inbouwen tegen een schappelijk vergoeding. Ik heb dezelfde radio als jij!

Groet,

Martijn

Als ze toch al bezig zijn mag je die van mij ook wel doen ik kom wel naar je toe ben regelmatig in Zoetermeer.

:D

Maar eerst wachten wat Mark zegt over het stereo gebeuren.

Ray

Oei is al weer een tijdje geleden dat ik er naar gekeken heb(het schema), ik heb er toen voor de vraagsteller naar gekeken en was het in theorie mogelijk het stereo te doen(telefoon ingang gebruiken), in de praktijk is het de vraag of je het voor elkaar kan krijgen, je zult dan een cd30 mp3 uit elkaar moeten halen en gaan kijken of jij bij bepaalde componenten kan komen op de print.

het bleef toen steken op dat ik geen sloop cd30mp3 had om er mee te experimenteren.

Mark

Terug
Naar boven