• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

HULP GEZOCHT

Om voor een thermostaat van een tientje en distriset van nog 100 euro een nieuwe auto te kopen of een andere motor erin te hangen klinkt niet echt handig:o

Maar deze motor kan toch gewoon vrij draaien zonder distri??

Anders koop je er een splinternieuwe auto bij met garantie.

Heb je nooit geen gezeur meer.

En na 2 jaar weer een nieuwe....en dan weer enz..

Dus zeg maar, Wat moet je voor die auto hebben dan?

Ik neem hem zo in. Moet andere motor in dus veel issie niet waard.

blijft je thermostaat open of dicht staan?

als die open blijft staan en, niet goed op temperatuur komt kan je ook je radiator een deel afplakken ,hou je meter wel in de gaten hoe meer je em afplakt hoe heter die word

Anders koop je er een splinternieuwe auto bij met garantie.

Heb je nooit geen gezeur meer.

En na 2 jaar weer een nieuwe....en dan weer enz..

Dus zeg maar, Wat moet je voor die auto hebben dan?

Ik neem hem zo in. Moet andere motor in dus veel issie niet waard.

in princiepe ken ik alles alleen die distri is niet mijn ding.en de motor mankeert niks aan alleen de thermostaat moet vervangen worden en dat is een hele klus want die distrie moet er vanaf.dus als ik die er toch af heb liggen dan pak ik het gelijk in 1 keer goed aan. dus te weten koppaking/waterpomp/thermostaat/en distri en gelijk een verse v snaar erop.dan weet ik zeker dat ik de komende 5 jaar die dingen niet krijg,want daar is helaas geen geld voor gereserveerd bij de schuldsanering

blijft je thermostaat open of dicht staan?

als die open blijft staan en, niet goed op temperatuur komt kan je ook je radiator een deel afplakken ,hou je meter wel in de gaten hoe meer je em afplakt hoe heter die word

thermo blijft open staan daar door komt de motor niet op temp en wil die wat meer verbruiken en ik krijg troep op me oliedop.

in princiepe ken ik alles alleen die distri is niet mijn ding.en de motor mankeert niks aan alleen de thermostaat moet vervangen worden en dat is een hele klus want die distrie moet er vanaf.dus als ik die er toch af heb liggen dan pak ik het gelijk in 1 keer goed aan. dus te weten koppaking/waterpomp/thermostaat/en distri en gelijk een verse v snaar erop.dan weet ik zeker dat ik de komende 5 jaar die dingen niet krijg,want daar is helaas geen geld voor gereserveerd bij de schuldsanering

thermo blijft open staan daar door komt de motor niet op temp en wil die wat meer verbruiken en ik krijg troep op me oliedop.

[rquote=1839190&tid=140250&author=blue.gsi]ja als er geen hulp komt moet je wat he.maar helpen is voor een hoop mensen tegenwoordig een eng woord [/rquote]

Ja je bent lekker positief ook.

Waarom doe je je auto niet lekker de deur uit,ga fietsen.

Ook beter voor je schuldsanering.

Thermostaatje van €4.....en 1 uur werk.

En dan al deze werkzaamheden erbij halen. Sorry maar das echt geld weggooien. Koppakkingen komen bij een Astra G zeer zelden voor.

En als je zegt dat je alles kan. Dan kun je toch ook wel 2 merktekens tegenover elkaar zetten ofniet dan.

[rquote=1839190&tid=140250&author=blue.gsi]ja als er geen hulp komt moet je wat he.maar helpen is voor een hoop mensen tegenwoordig een eng woord [/rquote]

Ja je bent lekker positief ook.

Waarom doe je je auto niet lekker de deur uit,ga fietsen.

Ook beter voor je schuldsanering.

thermostaat is geen 4 eur en zeker geen uurtje werk de hele distri moet los dus als dat toch los is dan pakken we dat ook gelijk weer aan.maar ik had wel iets meer hulp verwacht op dit forum maar ja helaas

dus beheerders VERWIJDER mijn account maar

Thermostaatje van €4.....en 1 uur werk.

En dan al deze werkzaamheden erbij halen. Sorry maar das echt geld weggooien. Koppakkingen komen bij een Astra G zeer zelden voor.

En als je zegt dat je alles kan. Dan kun je toch ook wel 2 merktekens tegenover elkaar zetten ofniet dan.

Terug
Naar boven