• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hulp nodig met Xenon kit!!!

lekker egoistisch ben je voor andere weggebruikers vind je niet?.

Je hebt zelf echt geen flauw benul van hoe erg je anderen verblind he?

als je interessant wil doen,doe het dan meteen helemaal goed..dat prutswerk wat je nu hebt gefabriceerd is frot!

nou weet ik wel dat je amper centen hebt,,,spaar dan ff door tot je wat fatsoenlijks hebt :thumb

O ja en achter je handtekening staat corsa 1.4 8v xenon..haal dat xenon maar weg en maak er *bouwlamplicht* van.

en niet tegen iedereen nu z3eggen ik heb xenon ...want dat heb je niet!

Ff voor de duidelijkheid voor jullie schedels hierboven mij, die foto is genomen in de regen,dus als je enig verstand hebt vn electronica snap je why die foto zo overbelicht is,ten 2e,te weinig centen he? Misschien moeten jullie dan eens iets meer belasting gaan betalen,want jullie betalen toch echt mijn loon,dus wie heeft er nu te weinig centen,achterlijk stuk nageboorte!

Ff voor de duidelijkheid voor jullie schedels hierboven mij, die foto is genomen in de regen,dus als je enig verstand hebt vn electronica snap je why die foto zo overbelicht is,ten 2e,te weinig centen he? Misschien moeten jullie dan eens iets meer belasting gaan betalen,want jullie betalen toch echt mijn loon,dus wie heeft er nu te weinig centen,achterlijk stuk nageboorte!

dus gts power en ik zijn schedels.....oke :???:

Je vader heeft ..of doet nog erg veel op je schelden..wat denk jij..ik neem het maar van m over?

dus gts power en ik zijn schedels.....oke :???:

Je vader heeft ..of doet nog erg veel op je schelden..wat denk jij..ik neem het maar van m over?

@CorsaSport90 wrote:Ff voor de duidelijkheid voor jullie schedels hierboven mij, die foto is genomen in de regen,dus als je enig verstand hebt vn electronica snap je why die foto zo overbelicht is,ten 2e,te weinig centen he? Misschien moeten jullie dan eens iets meer belasting gaan betalen,want jullie betalen toch echt mijn loon,dus wie heeft er nu te weinig centen,achterlijk stuk nageboorte!

Nou nou meneertje-ik-ben-erg-gauw-op-men-p*k-getrapt.

Regen of geen regen,zelfs een blinde kan zien dat dit gewoonweg verblind :sleeping

Dus mijn gratis tip aan jou is:koop een paar goeie units of haal deze troep eruit :vertag

Edit: als jij nu eens verstand had van electronica,had je je camera wel goed ingesteld of een goeie camera gekocht ;)

Als je minimaal 8 berichten nodig heb om de juiste draden te vinden heb je volgens mij ook niet zoveel sjoegge van electronica, of anders ligt het aan het onvermogen om logisch te denken en doen.

Maar uit je antwoorden begrijp ik dat dat wel meer het geval is.

@CorsaSport90 wrote:Ff voor de duidelijkheid voor jullie schedels hierboven mij, die foto is genomen in de regen,dus als je enig verstand hebt vn electronica snap je why die foto zo overbelicht is,ten 2e,te weinig centen he? Misschien moeten jullie dan eens iets meer belasting gaan betalen,want jullie betalen toch echt mijn loon,dus wie heeft er nu te weinig centen,achterlijk stuk nageboorte!

Nou nou meneertje-ik-ben-erg-gauw-op-men-p*k-getrapt.

Regen of geen regen,zelfs een blinde kan zien dat dit gewoonweg verblind :sleeping

Dus mijn gratis tip aan jou is:koop een paar goeie units of haal deze troep eruit :vertag

Edit: als jij nu eens verstand had van electronica,had je je camera wel goed ingesteld of een goeie camera gekocht ;)

Als je minimaal 8 berichten nodig heb om de juiste draden te vinden heb je volgens mij ook niet zoveel sjoegge van electronica, of anders ligt het aan het onvermogen om logisch te denken en doen.

Maar uit je antwoorden begrijp ik dat dat wel meer het geval is.

Ik had verwacht dat ik een vn de jongere onder ons was,maar dit kat en muis spel laat ik me niet in mee slepen,dus mijn vorige reactie was iets te overdreven,maar mensen moeten me normaal aanspreken,en niet zo "achterlijk" als betrokkene deed,en over centen gaan beginnen,terwijl zijn centen naar mij gaan.

En dan nog niet te beginnen met wat voor telefoon die foto is genomen,dus centen kom ik niet te kort,dus graag als je niks weet,mondje dicht aub

Maar goed,een andere unit? Dus dan kan deze er weer uit of hoe moet ik dat zien?

Thankx

Ik had verwacht dat ik een vn de jongere onder ons was,maar dit kat en muis spel laat ik me niet in mee slepen,dus mijn vorige reactie was iets te overdreven,maar mensen moeten me normaal aanspreken,en niet zo "achterlijk" als betrokkene deed,en over centen gaan beginnen,terwijl zijn centen naar mij gaan.

En dan nog niet te beginnen met wat voor telefoon die foto is genomen,dus centen kom ik niet te kort,dus graag als je niks weet,mondje dicht aub

Maar goed,een andere unit? Dus dan kan deze er weer uit of hoe moet ik dat zien?

Thankx

dat zie je goed..deze units die je nu hebt eruit en dan projectorunits erin doen..dan krijg je mooi niet verblindend licht mee.

bij mij zaten ze er al standaard in..maar zoiets moet je iig hebben

o ja dit is voor een corsa c..maar voor een b zijn het dezelfde lenzen

en je mag me toch eens uitleggen hoe ik jou loon betaal hahaha

dat zie je goed..deze units die je nu hebt eruit en dan projectorunits erin doen..dan krijg je mooi niet verblindend licht mee.

bij mij zaten ze er al standaard in..maar zoiets moet je iig hebben

o ja dit is voor een corsa c..maar voor een b zijn het dezelfde lenzen

en je mag me toch eens uitleggen hoe ik jou loon betaal hahaha

Terug
Naar boven