• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ideeen c kadett rat gevraagd

Heb op mijn dagelijkse routes idd weinig drempels.

Woonwijken zijn een drama, daar blijf ik dan ook braaf weg hahahaha.

Normaalgesproken rij ik met 15" wielen, dan heb ik net wat meer grondspeling, maar t blijft opletten

Oh, en op de brug rijden...................drama hahaha, heb ik minstens een half uur voor nodig, balkjes ervoor, over de balkjes heeeeeel voorzichtig de brug op, gaat net allemaal.

Zo staat hij er normaal bij:

17082009001.jpg

:hmmz als de station dadelijk op kenteken staat en ik aan de sedan ga beginnen toch nog maar eens goed naast elkaar zetten(met die van jou op 13" natuurlijk), ff kijke of we nog iemand met een kadettje op originele hoogte ernaast kunnen zetten ;)

:hmmz als de station dadelijk op kenteken staat en ik aan de sedan ga beginnen toch nog maar eens goed naast elkaar zetten(met die van jou op 13" natuurlijk), ff kijke of we nog iemand met een kadettje op originele hoogte ernaast kunnen zetten ;)

En als ik aan een voordelige 1600 achteras kan komen zal ik ook eens een poging wagen zo laag te gaan, dan rijden er al 3 zo laag in eindhoven ;-)

Met mijn manta achteras komt dat niet goed vrees ik:mad:

En als ik aan een voordelige 1600 achteras kan komen zal ik ook eens een poging wagen zo laag te gaan, dan rijden er al 3 zo laag in eindhoven ;-)

Met mijn manta achteras komt dat niet goed vrees ik:mad:

Je toevallig wel weer!, geel gebakje met een 1900.

Ziet er eigenlijk niet uit hoor maar wel weer een limo!

Geen plannen ook om hem mooi te krijgen, alleen laag en luidruchtig haha.

Zodra er weer een meet is in de buurt zie ik je wel weer! ;)

Je toevallig wel weer!, geel gebakje met een 1900.

Ziet er eigenlijk niet uit hoor maar wel weer een limo!

Geen plannen ook om hem mooi te krijgen, alleen laag en luidruchtig haha.

Zodra er weer een meet is in de buurt zie ik je wel weer! ;)

Oke, nice :thumbup

Als t goed is eind maart, begin april weer in Son.

Ben nu zelf ook bezig met mijn andere sedan, komt 2.2 in, en wordt ook weer laaaaaaaaaaag, maar wel anders als de rode.

Heb je foto's van je limo???

Oke, nice :thumbup

Als t goed is eind maart, begin april weer in Son.

Ben nu zelf ook bezig met mijn andere sedan, komt 2.2 in, en wordt ook weer laaaaaaaaaaag, maar wel anders als de rode.

Heb je foto's van je limo???

Nee nog geen foto's, wou eigenlijk de 2,2 van adett hier kopen maar is een beetje misgelopen helaas, die was beter als wat ik nou heb.

Maar goed, ben benieuwd naar je limo!, ik heb nog effe de oude coupe van Dussel gehad en ik kan je vertellen dat een 2.2 in een c-tje vette fun is!!!

Wil ik ook nog wel, maar dan wil ik dubbele webers :o

Voorlopig eerst maar eens rijdend krijgen!

Manta as overigens!!, geen 1200 as, en deze manta as is te breed om echt goed te verlagen, vandaar!

Nee nog geen foto's, wou eigenlijk de 2,2 van adett hier kopen maar is een beetje misgelopen helaas, die was beter als wat ik nou heb.

Maar goed, ben benieuwd naar je limo!, ik heb nog effe de oude coupe van Dussel gehad en ik kan je vertellen dat een 2.2 in een c-tje vette fun is!!!

Wil ik ook nog wel, maar dan wil ik dubbele webers :o

Voorlopig eerst maar eens rijdend krijgen!

Manta as overigens!!, geen 1200 as, en deze manta as is te breed om echt goed te verlagen, vandaar!

aah ok, even voor hanskadett, ja het kan wel, maar is zeker niet te adviseren.

sowieso moet je dan speciaal een cardan as laten maken, want er is geen standaard passende voor dacht ik.

maar beter even doorsparen/zoeken voor een goeie, want een 1200 as trek je zeker stuk

Terug
Naar boven