• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ideeen c kadett rat gevraagd

aah ok, even voor hanskadett, ja het kan wel, maar is zeker niet te adviseren.

sowieso moet je dan speciaal een cardan as laten maken, want er is geen standaard passende voor dacht ik.

maar beter even doorsparen/zoeken voor een goeie, want een 1200 as trek je zeker stuk

De 1200 as is wel heel leuk om rubber mee te versmelten.

ik had een 1200 sedan voorzien van een 1900 ohc met 245 bak en zelfs in de 4e versnelling spint het nog. 0-100 in zowat 4.5 sec. met een beetje beleid. ha ha

De 1200 as is wel heel leuk om rubber mee te versmelten.

ik had een 1200 sedan voorzien van een 1900 ohc met 245 bak en zelfs in de 4e versnelling spint het nog. 0-100 in zowat 4.5 sec. met een beetje beleid. ha ha

ach een kratje bier maakt wonderen:D

straks nog wat tijd spenderen om een ander frontje in de rode coupe te lassen en dan is m'n broertje ook weer heppie.

ik heb ook weer ontdekt waarom ik natte voeten kreeg, het hele bovenpaneel was zowat opgevreten door ijzerratten. er zat nog presies een klein strookje van 1,5 cm plaat,enoeg om het choke kabeltje op de plaats te houden.

dus mog meer transplantatie plaatwerk te doen.

ach een kratje bier maakt wonderen:D

straks nog wat tijd spenderen om een ander frontje in de rode coupe te lassen en dan is m'n broertje ook weer heppie.

ik heb ook weer ontdekt waarom ik natte voeten kreeg, het hele bovenpaneel was zowat opgevreten door ijzerratten. er zat nog presies een klein strookje van 1,5 cm plaat,enoeg om het choke kabeltje op de plaats te houden.

dus mog meer transplantatie plaatwerk te doen.

origineel gepost door prayer

gele 1900 met 1200 achteras? had hans het daar pas niet over?

nee das een rooie met 1,9 automaat en 1,2 achteras.

heeft nu ook iemand van het forum:P

origineel gepost door prayer

gele 1900 met 1200 achteras? had hans het daar pas niet over?

nee das een rooie met 1,9 automaat en 1,2 achteras.

heeft nu ook iemand van het forum:P

Terug
Naar boven