• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

iemand ervaring met een SPY alarm

Ik weet niet of je dit merk echt serieus moet nemen.

Als je echt een alarm erin wilt hebben kijk dan eens naar het merk clifford.

Ik heb zelf ook een alarm van clifford erin zitten, en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden hierover ben.

Het is wel wat meer geld, maar naar mijn gevoel heb je er ook veel meer aan.

ik heb er nu een half jaar één in mijn golf zitten, en moet zeggen dat het nog steeds goed werkt. ben zelf ook niet zo van de goedkope alarmen, maar het is maar een golf, dus wtf, kan mij het schelen. Was 90 euries kwijt incl. schoksensor, cabriosensor en centrale deurvergrendeling (4x) ben er nog steeds blij mee

Het gaat mij eigenlijk gewoon dat ik een alarmpie heb dat gewoon het doet. Fijn met afstandbediening de deuren open en een startonderbreker.

Clifford hoef ik niet. Is me te duur heb toen is mijn astra gsi een clifford laten inbouwen. Dat geld wil ik echt niet aan de corsa uitgeven

origineel gepost door Charles 16v

Welk systeem raden jullie aan???

was aan het denken aan Autoalarm Micro van spy.

is dat wat??? gwn kopen die voor 100euro die is een goeie set trouwens ik ga dr ook 1tje kopen:thumbup

heb zelf centrale deurvergrendeling van SPY. opzich is het allemaal prima en doet het zijn werk. maar bijvoorbeeld de klapsleutel heeft ondertussen veel speling (maar klapt nog steeds goed in en uit) maarja wat wil je voor 30,00.

moet bekennen toen ik de prut eenmaal had ingebouwd dacht ik: Verrek die goedkope troep werkt ook nog.

in zn geheel ben ik er tevreden mee.:thumbup

Mja, het zal best werken, maar hoelang?

Ik heb een Texalarm en dat werkt al 7 jaar goed. Heeft inmiddels in 2 auto's gezeten, ben er zeer tevreden over. Heb ooit een GSI gehad met goedkoop alarm, dat heeft het 2 weken gedaan. Werkte goed maar daarna ging ie gek doen.

Hallo,

Ik bouw zelf ook spy in Het zijn goede alarmen zeker die met 5000 range.

Aleen een groot nadeel accu los en hij is stil of als ie weg is gebouwd en ze vinden em snel dan is ie ook zo uitgeschakeld.

dus ga dan voor een alarm met inbouw voor 580 euro das geloof ik de goedkoopste cliford dan heb je ook wat en die zijn niet maklkelijk stil te krijgen ;)

Dacht je, alleen het alarm met de backup batterij is niet snel stil te krijgen.

Maar een spy is ook wel te modificeren zodat deze met het loskoppelen nog steeds door gaat. :angel

Het belangrijkste blijf dat je het alarm goed weg bouwt zodat je er niet makkelijk bij komt of kan aanpassen. :thumbup

Kijk met dit merk heb ik dus ook een probleem. Bij mij gaan de deuren steeds vanzelf dicht, Hendri hier heeft het helemaal top ingebouwd, maar nu een tijdje schiet alles weer op 1 of andere vage modus. Deuren dicht na 30 sec, ook tijdens het rijden. Ledje brandt dan ook, iemand een idee?

Ja heb ik gedaan, eerst werkte dat allemaal niet, maar gisteren wat dingen opnieuw aangesloten en nu schijnt alles te zijn opgelost!

Ik heb inmiddels wel meer problemen gehad met het alarm, maar vooralsnog heb ik alles zelf op kunnen lossen. Dus mochten er nog vragen zijn....kom maar op:D

Terug
Naar boven