• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

iemand ervaring met : http://www.lowbudgetschroefset.nl/

DMLB ceo

Post veel
Goedemorgen,

ik wil graag een schroefset onder me Astra sedan zetten.

Kwam op deze site terecht.

Iemand ervaring? valt het aan te raden of juist niet.

zo niet wat dan wel? wil er niet VEEEL aan kwijt zijn?

schroefset-opel-astra-g.jpg

ik hoor graag van jullie

Greetz D'Angelo

Wat een onzin, die ophangpunten zijn gewoon prima gelast. Die tuv keuring zit er niet voor niets op.

Er wordt nauwelijks slecht spul verkocht hoor.

Enige wat ik ooit mee gemaakt heb met een goedkoper schroefsetje was dat de zuigerstang speling begon te krijgen, die kon je heen en weer drukken.

Dat was met een supersport set onder een golf3

Ik vind het een koopje, en had hem gewoon besteld. Voor het geld hoef je het niet te laten.

Ik betaalde 250 euro voor een Tec tuning set.....onder de corsa.

Schroefdraad gewoon goed schoonhouden, dan gaat dat lang zat mee. Af en toe kruipolie er over als je de wielen eens los hebt. Dan kan je later altijd makkelijk weer stellen mocht je dat willen

Wat een onzin, die ophangpunten zijn gewoon prima gelast. Die tuv keuring zit er niet voor niets op.

Er wordt nauwelijks slecht spul verkocht hoor.

Enige wat ik ooit mee gemaakt heb met een goedkoper schroefsetje was dat de zuigerstang speling begon te krijgen, die kon je heen en weer drukken.

Dat was met een supersport set onder een golf3

Ik vind het een koopje, en had hem gewoon besteld. Voor het geld hoef je het niet te laten.

Ik betaalde 250 euro voor een Tec tuning set.....onder de corsa.

Schroefdraad gewoon goed schoonhouden, dan gaat dat lang zat mee. Af en toe kruipolie er over als je de wielen eens los hebt. Dan kan je later altijd makkelijk weer stellen mocht je dat willen

Er worden wel is setjes van FK aangeboden op marktplaats. Zo'n setje heb ik toen ook onder mn BMW 328I ringtool gehad. Ging perfect. Degelijk en niet belachelijk duur.

Er kan best tuv keuring opzitten maar voor 169 eu heb je daar nie lang plezier van.

Er worden wel is setjes van FK aangeboden op marktplaats. Zo'n setje heb ik toen ook onder mn BMW 328I ringtool gehad. Ging perfect. Degelijk en niet belachelijk duur.

Er kan best tuv keuring opzitten maar voor 169 eu heb je daar nie lang plezier van.

@frank de jonge wrote:Deze zijn zo lek, ophangpunten zien er ook niet al te stevig uit...

Zou deze laten liggen als ik jou was.

Dan vraag ik me af: waar baseer je die uitspraak op? Wel lekker makkelijk om dit zo in de lucht te gooien, maar heb je dan zelf zo'n set gehad? Of zoals zovelen: van horen zeggen

@frank de jonge wrote:Deze zijn zo lek, ophangpunten zien er ook niet al te stevig uit...

Zou deze laten liggen als ik jou was.

Dan vraag ik me af: waar baseer je die uitspraak op? Wel lekker makkelijk om dit zo in de lucht te gooien, maar heb je dan zelf zo'n set gehad? Of zoals zovelen: van horen zeggen

Inderdaad, het schroefdraad goed vet houden (ik had de mijne zeer dik in het vet gezet, trekt wel vuil aan, maar dat veeg je er voor verstellen zo af) Voor de rest zou ik het voor dat bedrag gewoon proberen.

Inderdaad, het schroefdraad goed vet houden (ik had de mijne zeer dik in het vet gezet, trekt wel vuil aan, maar dat veeg je er voor verstellen zo af) Voor de rest zou ik het voor dat bedrag gewoon proberen.

Niet doen omdat het niks kost is makkelijk praten. Maar wie weet is dit juist wel een lekker goedkoop setje wat prima presteert voor zn knaken.

Niet doen omdat het niks kost is makkelijk praten. Maar wie weet is dit juist wel een lekker goedkoop setje wat prima presteert voor zn knaken.

Ik rijdt een Astra G sedan automaat ( 1200KG) incl. G3 instal.

Zal het gewicht geen probleem opleveren?

Ik rij echt STEVIG door er zijn weinig bochten waar ik me best niet voor doe.

Zoek altijd een juiste lijn op ;) Hmmmm gaat wel echt ten koste van me banden al die bochten :shock:

Ga soms met meer dan 60 km/h over zeer slechte klinker wegen.

Zal daardoor deze set niet snel aan het einde van zijn latijn zijn?

Greetz en iig bedankt voor de reacties!

Ik rijdt een Astra G sedan automaat ( 1200KG) incl. G3 instal.

Zal het gewicht geen probleem opleveren?

Ik rij echt STEVIG door er zijn weinig bochten waar ik me best niet voor doe.

Zoek altijd een juiste lijn op ;) Hmmmm gaat wel echt ten koste van me banden al die bochten :shock:

Ga soms met meer dan 60 km/h over zeer slechte klinker wegen.

Zal daardoor deze set niet snel aan het einde van zijn latijn zijn?

Greetz en iig bedankt voor de reacties!

ik mijn astra net met een schroefset max-verlaagt, een beetje jammer is dat als je hem omhoog brengt je de auto eigenlijk weer moet laten uitlijnen, dat wist ik niet. maar waar het om gaat is dat mijn schroefset bij hot tuning heb weg gehaald niet duur en heb nog geen problemen ermee gehad. zat er ook zo onder. en ik had de set in 1 dag al thuis gestuurd!

ik geloof best wel dat als je een kwaliteit setje koopt voor 1000euro deze een stuk langer mee gaat dan 1 van 200 euro, maar houd dat je tegen? mij niet :D

Terug
Naar boven