• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

iemand ervaring met : http://www.lowbudgetschroefset.nl/

ik mijn astra net met een schroefset max-verlaagt, een beetje jammer is dat als je hem omhoog brengt je de auto eigenlijk weer moet laten uitlijnen, dat wist ik niet. maar waar het om gaat is dat mijn schroefset bij hot tuning heb weg gehaald niet duur en heb nog geen problemen ermee gehad. zat er ook zo onder. en ik had de set in 1 dag al thuis gestuurd!

ik geloof best wel dat als je een kwaliteit setje koopt voor 1000euro deze een stuk langer mee gaat dan 1 van 200 euro, maar houd dat je tegen? mij niet :D

Ik denk dat de set binnenkort ook ga bestellen wacht alleen nog even de reacties verder af :)

in iedergeval bedankt allemaal!

Ik denk dat de set binnenkort ook ga bestellen wacht alleen nog even de reacties verder af :)

in iedergeval bedankt allemaal!

Voor het showen zou het wel kunnen, maar als je het gaat gebruiken waar het normal voor bedoeld is dan is dat setje zo af.

1 rondje Nordschleife en de kracht is eruit.

Ik geef ook gewoon mijn mening natuurlijk, hoef je niets mee te doen.

Ik vindt het zonde geld.

Voor het showen zou het wel kunnen, maar als je het gaat gebruiken waar het normal voor bedoeld is dan is dat setje zo af.

Ik vindt het zonde geld.

@frank de jonge wrote:Voor het showen zou het wel kunnen, maar als je het gaat gebruiken waar het normal voor bedoeld is dan is dat setje zo af.

Ik vindt het zonde geld.

Die tec tuning set van mij heeft nu 2 x 60 minuten assen overleefd. En pak de drempels gewoon hard ipv afremmen enz.

Ze zijn nog niet lek en het veert nog net zo stug als toen ik ze er net onder had.

Ik vind je "ervaringen" iets te overdreven, maar dat mag soms wel.... :thumb

@frank de jonge wrote:Voor het showen zou het wel kunnen, maar als je het gaat gebruiken waar het normal voor bedoeld is dan is dat setje zo af.

Ik vindt het zonde geld.

Die tec tuning set van mij heeft nu 2 x 60 minuten assen overleefd. En pak de drempels gewoon hard ipv afremmen enz.

Ze zijn nog niet lek en het veert nog net zo stug als toen ik ze er net onder had.

Ik vind je "ervaringen" iets te overdreven, maar dat mag soms wel.... :thumb

Nja, doe is een rondje ring met die dempers.

Ik heb ooit ook van die goedkopere setjes eronder gehad en toen ik de eerste keer een trackday deed op de ring was het gelijk afgelopen met dat setje. Assen is nog mooi vlak (wel übercircuit) vergeleken met de Ring.

Als ik nu weer een schroefset zou nemen zou ik voor Eibach, KW of dat andere instelbare gaan (Naam ff kwijt)

Nja, doe is een rondje ring met die dempers.

Ik heb ooit ook van die goedkopere setjes eronder gehad en toen ik de eerste keer een trackday deed op de ring was het gelijk afgelopen met dat setje. Assen is nog mooi vlak (wel übercircuit) vergeleken met de Ring.

Als ik nu weer een schroefset zou nemen zou ik voor Eibach, KW of dat andere instelbare gaan (Naam ff kwijt)

Iemand een tip voor de goedkoopste schroefset van degelijke kwaliteit

Wanneer is het degelijk! als het mijn rij-styl overleefd :D

Iemand een tip voor de goedkoopste schroefset van degelijke kwaliteit

Wanneer is het degelijk! als het mijn rij-styl overleefd :D

ik heb zelf ta technix gehad van hottuning, onder me tigra, heb er een jaar mee ge reden zonder problemen, lekker stug, strak in bochten, heb toen 200 betaald.

nooit problemen mee gehad. :wors

ik heb zelf ta technix gehad van hottuning, onder me tigra, heb er een jaar mee ge reden zonder problemen, lekker stug, strak in bochten, heb toen 200 betaald.

nooit problemen mee gehad. :wors

Kijk t begint opgang te komen :)

Oke goed om te horen!

Enig idee wat je Kadett weegt?

Want als mij auto gaat incl. Brandstof wel over de 1250 kilo. En is het gooien en smijten of rijden jullie over het algemeen rustig.

Best belangerijk om te weten, aangezien het me anders vies tegen kan gaan vallen bij een dagje fanatiek stuurwerk.

Terug
Naar boven