• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

info over de lotus omega

lijkt me beetje onlogisch dat da een lotus is:hmmz:hmmz, zal idd wel een versjonnie'de omega zijn:angel:angel,,

Post effe een paar pics??

Groeten nick

lijkt me beetje onlogisch dat da een lotus is:hmmz:hmmz, zal idd wel een versjonnie'de omega zijn:angel:angel,,

Post effe een paar pics??

Groeten nick

Waarom denk je dat, Nick ?

Volgens mijn info is dat namelijk nummer 0507D

Die pics staan op marktplaats.... welke pics wil je nog meer dan ?

Ook het RDW vindt overigens dat het een Lotus is :jerry

2w7gtnd.jpg

[EDIT]

Oh, wacht je bedoelt die van GooneyBird...

Ik heb niks gezegd :afro

Waarom denk je dat, Nick ?

Volgens mijn info is dat namelijk nummer 0507D

Die pics staan op marktplaats.... welke pics wil je nog meer dan ?

Ook het RDW vindt overigens dat het een Lotus is :jerry

2w7gtnd.jpg

[EDIT]

Oh, wacht je bedoelt die van GooneyBird...

Ik heb niks gezegd :afro

Sorry, kom niet zo vaak in dit segment.

Het is volgens mij wel een Lotus, of in ieder geval dezelfde body kit, velgen en kleur. Ik ben er nog niet in de buurt van geweest (middag liep even anders, sorry), maar ik zal dit zsm doen.

'bij mij in de buurt' is in de buurt van Oostzaan. De auto in kwestie staat in Amsterdam-Noord, op een bochtige weg die naar een dijk toe loopt. (Mocht de eigenaar niet willen dat ik voor het hele internet de straatnaam post. Kan ik me iets bij voorstellen)

Sorry, kom niet zo vaak in dit segment.

Het is volgens mij wel een Lotus, of in ieder geval dezelfde body kit, velgen en kleur. Ik ben er nog niet in de buurt van geweest (middag liep even anders, sorry), maar ik zal dit zsm doen.

'bij mij in de buurt' is in de buurt van Oostzaan. De auto in kwestie staat in Amsterdam-Noord, op een bochtige weg die naar een dijk toe loopt. (Mocht de eigenaar niet willen dat ik voor het hele internet de straatnaam post. Kan ik me iets bij voorstellen)

sjoo 1 of andere gek heeft €500 geboden op die omega lotus tsss mensen worden steeds gekker

vind ze wel veel op de vectra 2000 lijken als ik eerlijk mag zijn

sjoo 1 of andere gek heeft €500 geboden op die omega lotus tsss mensen worden steeds gekker

origineel gepost door vectra2000driver

Dan moe je een hele aparte bril opzetten:jerry

origineel gepost door nl-tuning

haha nah kwa buitenkant zeg maar als je die bumper weg denk dan wel :P mja een omega lotus is gewoon omega lotus:P haha

Terug
Naar boven