origineel gepost door freek corsa
Net weer thuis, geen storing gehad, op een kleine hapering en stottering na dan.
Ik had net op de terugweg geen laadspanning meer van de dynamo, mijn ampere meter stond in het rood
Ik heb geen tijd voor mijn vervoersmiddel, daarom stapelen de problemen zich nu op.
En dan gaat iedereen om me heen ook nog zeuren dat ik in een oud barrel rij ( als ik dat nog 1 keer hoor vandaag dan flip ik :fy1 ik heb tenminste een hobby, ik heb er nu alleen geen tijd voor door school )
Zo dat moest ik ff kwijt.
Lieve corsa A1 C20XE blijf aub nog even rijden tot de zomervakantie, dan heb ik weer tijd voor je :angel
i know what u mean,
als het kan probeer meet sensoren dubbel te testen met bijv. een andere.
kijk inductieve opnemers die doen het of niet,
hall gever kan soms ook nog wel eens moeilijk doen.
maar een lmm heeft echt een variable waarde.
net als een lamda en gas potm.
bij mij is het bijv. ook er ongeloof waardig dat me lmm defect is (hijs zo goed als nieuw) maarja .....
ohja als je bijv volgas rijd kiest de ecu een vaste map uit.
maar wordt er niet door de klop sensor een terug stelling gedaan ? dat ie daarom even inhoud.
M2.5 stelt hem helemaal terug naar het basis punt.
Net weer thuis, geen storing gehad, op een kleine hapering en stottering na dan.
Ik had net op de terugweg geen laadspanning meer van de dynamo, mijn ampere meter stond in het rood
Ik heb geen tijd voor mijn vervoersmiddel, daarom stapelen de problemen zich nu op.
En dan gaat iedereen om me heen ook nog zeuren dat ik in een oud barrel rij ( als ik dat nog 1 keer hoor vandaag dan flip ik :fy1 ik heb tenminste een hobby, ik heb er nu alleen geen tijd voor door school )
Zo dat moest ik ff kwijt.
Lieve corsa A1 C20XE blijf aub nog even rijden tot de zomervakantie, dan heb ik weer tijd voor je :angel
i know what u mean,
als het kan probeer meet sensoren dubbel te testen met bijv. een andere.
kijk inductieve opnemers die doen het of niet,
hall gever kan soms ook nog wel eens moeilijk doen.
maar een lmm heeft echt een variable waarde.
net als een lamda en gas potm.
bij mij is het bijv. ook er ongeloof waardig dat me lmm defect is (hijs zo goed als nieuw) maarja .....
ohja als je bijv volgas rijd kiest de ecu een vaste map uit.
maar wordt er niet door de klop sensor een terug stelling gedaan ? dat ie daarom even inhoud.
M2.5 stelt hem helemaal terug naar het basis punt.