• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Insignia ruitensproeiers

origineel gepost door teungts

heb ze ook net besteld kosten mij nog net geen 4 euro:thumbup

Waarom kosten ze mij dan bijna het dubbele? En ook nog per stuk!!!!:vertag

origineel gepost door opel-limbo

Hallo,

Mischien bij de verkeerde Opel Dealer bestelt:thumbdown ;), wil nog wel eens een flink verschil inzitten :o

Groetjes, Joche

Ik betaalde 4,60 per 2 incl. btw

Als er iemand interesse in heeft wil ik ze wel mee naar de Meern brengen,je mag ze voor hetzelfde geld hebben ;)

origineel gepost door ahrend

Als er iemand interesse in heeft wil ik ze wel mee naar de Meern brengen,je mag ze voor hetzelfde geld hebben ;)

precies !!! 4,62 euro per 2 stuks !!

origineel gepost door speaker

En bij welke dealert heb jij ze gehaald? Ik ga wel kijken of mijn dealert de goede sproeiers heeft besteld. Hoef er geen met een gouden randje.

heb vrienden op de goeie plekken:vertag

heb vrienden op de goeie plekken:vertag

Nou ik heb dus GEEN vrienden op de juiste plek en betaalde 0,60 meer :jerry:jerry

Heb zojuist de sproeiers opgehaald en weet nu waarom ze zo duur zijn!!!!! Heb 2 x bestelnummer 1451331 opgegeven en nu blijkt dat 1x ook voldoende was. In ieder geval heb ik nu 1 set (bestaat uit een slang en 2 sproeierkopjes) over. Wie wil deze kopen????

Greetz Roel met een C

Hallo,

Heb jij ze bij van voorden Almere gehaald?

En werkt het echt beter ans de normale straal sproeier....

En weet je misschien de bestel nummers, ik kan het ff niet terug vinden in het lange verhaal:D

En zijn ze door ....mij met erge rugpijn te plaatsen...of ben je wel even aan het krom staan met de slangetjes die er er vaak moeilijk op en af gaan...voor aanvoer vloeistof bedoel ik

Ik hoor even van je...

Ik had het niet verwacht...de foto van jou auto voor je huis dat dit almere was....

Vectra in de sneeuw......

Is het de gekleurde buurt in buiten?

G:cool:roetjes Arnold

Faunabuurt buiten

Hej Arnold,

bestelnummer is 1451331. Gewoon ff vragen aan de jongens achter de balie.

Het is niet moeilijk en een paar minuten werk. Maar anders die ik het wel ff voor je ( als ik me goed voel !)

Ik woon in de stripheldenbuurt en alleen ons buurtje is gekleurd ( in tegenstelling tot de regenboogbuurt waar alles gekleurd is! )

origineel gepost door aapje1963

Hallo,

En weet je misschien de bestel nummers, ik kan het ff niet terug vinden in het lange verhaal:D

En zijn ze door ....mij met erge rugpijn te plaatsen...of ben je wel even aan het krom staan met de slangetjes die er er vaak moeilijk op en af gaan...voor aanvoer vloeistof bedoel ik

Ik hoor even van je...

Ik had het niet verwacht...de foto van jou auto voor je huis dat dit almere was....

Faunabuurt buiten

Voor 5,50 euries stuur ik je mijn te veel bestelde setje toe, en da's incl. verzendkosten.

Greetz Roel met een C.

Hej Arnold,

bestelnummer is 1451331. Gewoon ff vragen aan de jongens achter de balie.

Het is niet moeilijk en een paar minuten werk. Maar anders die ik het wel ff voor je ( als ik me goed voel !)

Ik woon in de stripheldenbuurt en alleen ons buurtje is gekleurd ( in tegenstelling tot de regenboogbuurt waar alles gekleurd is! )

Hoi thankssss voor je aanbod, ik wacht even tot eht lekkerder weer is..

zal ze wel gaan bestellen bij van Voorden...

en misschien kan ik het...of samen...

Overigens van Voorden heb ik goede ervaringen mee, laatst ook met die tc die er bij mij niet op zou zitten, aankoop dealer we zijn naar van Voorden geweest met de vraag heeft deze auto nu wel of geen tc het hoort toch....

Bij van voorden medewerker balie (chef) zei we gaan gewoon kijken kom, zo gezegd en gedaan het gras op met sneeuw handrem erop en proberen weg te komen met veel vermogen.....toeren bleef dus rond de 1500 toeren en dus ja wel tc maar geen lampje....(volgens hem hoort dit) dat zoek ik nog uit..

Doot deze niet normale manier van optrekken met de achterremmen erop leverde een ABS fout op lampje ABS aan...

Monteur erbij en met de software de storing bekeken en...inderdaad de achterremmen hadden een foutmelding..en gratis gereset. top...

gr Arnold

origineel gepost door aapje1963

Hallo,

Ik hoor even van je...

Faunabuurt buiten

Voor 5,50 euries stuur ik je mijn te veel bestelde setje toe, en da's incl. verzendkosten.

Greetz Roel met een C.

Hoi Roel,

Ik heb intresse in je aanbieding..

Zijn het 2 sproeiers? alleen

Of ook slang?

Ok hoor het even ..

Is het zonder slang passen de bestande slangetjes er dan op?

Hoor even been zeer geintreseerd...dus..komt goed

arnold

Ik heb een U2U naar je verzonden....

gr

Arnold

@Aapje

Hierbij de foto van de sproeiers .

Je hebt u2u

Insigniasproeiers.jpg

Greetz Roel met een C.

Waarom met slang ???

Don't ask me. Dit is het bestelnummer dat hier ergens in dit topic stond en deze heb ik zo besteld bij de VOD.

Ze zitten erin. Wilde ze eerst morgen inbouwen maar lukte me vandaag al. Heb alleen de kopjes vervangen, dus originele slang laten zitten. Kopjes kwamen makkelijk los van de parafanplaat maar kreeg ze in 1e instantie niet los van de slang:swear

Maar mijn motto is: vloeken helpt, dus toen lukte het.

Sproeien inderdaad veel beter. Zelfs tot op het dak:o

Greetz Roel met een C.

Terug
Naar boven