• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

interieur vectra b

tsja ik heb hiervoor recaro's van een kadett in de corsa gehad dan zit je wel ''vaster'' maar ik vind deze wel comfortabler en zijdelingssesteun is voor mij goed!

en bij lagen er geen kabels voor stoel verwarming onder de stoel, maar heb met een schema uit tis2000 de kabels vanaf de schakelaar uitgebreid naar de stoel(was niet moeilijk).

Erwin

ja het leer zit in een b1 maar is daar ook al zelf ingezet dus misschien oorspronkelijk wel uit een b2 omdat het ook airbags heeft. diegene had alleen al stoelverwarming dus dan is het makkelijk inbouwen en aansluiten.

maar weet iemand hoe het zit met het aansluiten van de schakelaars, of dat daar in het dashbord ook al een stekkertje moet zitten, of waar dat stekkertje/draadje precies zit achter het dash?

ik heb al een beetje in tis2000 zitten zoeken, maar elektricheschema's kan ik wel vinden, al begrijp ik daar niet altijd wat van dan, en verder zoek ik op trefwoorden maar dan pakt ie ook niet alles, dus zoeken naar het aansluiten van stoelen/stoelverwarming of iets dergelijks pakt ie dan niet.

ja het leer zit in een b1 maar is daar ook al zelf ingezet dus misschien oorspronkelijk wel uit een b2 omdat het ook airbags heeft. diegene had alleen al stoelverwarming dus dan is het makkelijk inbouwen en aansluiten.

maar weet iemand hoe het zit met het aansluiten van de schakelaars, of dat daar in het dashbord ook al een stekkertje moet zitten, of waar dat stekkertje/draadje precies zit achter het dash?

ik heb al een beetje in tis2000 zitten zoeken, maar elektricheschema's kan ik wel vinden, al begrijp ik daar niet altijd wat van dan, en verder zoek ik op trefwoorden maar dan pakt ie ook niet alles, dus zoeken naar het aansluiten van stoelen/stoelverwarming of iets dergelijks pakt ie dan niet.

meestal zitten de schakelaars volledig voorbereid in je dash,

ik heb de kleur kabel die volgens tis2000 naar de stoel zou lopen, daar achter onderbroken en daarna naar de stoel gelegd omdat ik er geen wijs uit kon worden waar die orgineel heen liep.

Erwin

meestal zitten de schakelaars volledig voorbereid in je dash,

ik heb de kleur kabel die volgens tis2000 naar de stoel zou lopen, daar achter onderbroken en daarna naar de stoel gelegd omdat ik er geen wijs uit kon worden waar die orgineel heen liep.

Erwin

oke dus in het dash zitten al stekkertjes die je zo op de schakelaar kan aansluiten.

maar dan lopen de draden niet naar de stekker onder de stoel, die Bas ook laat zien, maar in de A-style.

wordt de plaats in de A-style dan in het TIS programma "Body rear & Roof" genoemd? of wat betekend dat dan?

oke dus in het dash zitten al stekkertjes die je zo op de schakelaar kan aansluiten.

maar dan lopen de draden niet naar de stekker onder de stoel, die Bas ook laat zien, maar in de A-style.

wordt de plaats in de A-style dan in het TIS programma "Body rear & Roof" genoemd? of wat betekend dat dan?

nou ik gaat morgen een week op wintersport dus gaat het als ik terug kom wel uitzoeken.

reacties blijven welkom zal er alleen pas volgend weekend op kunnen reageren.

nou ik gaat morgen een week op wintersport dus gaat het als ik terug kom wel uitzoeken.

reacties blijven welkom zal er alleen pas volgend weekend op kunnen reageren.

kijk daar ben ik weer, effe voor het eerst lekker op wintersport geweest in Gerlos, heerlijk:thumbup zeker als je hoort wat voor weer het hier in Nederland is geweest:D

maar goed, ik had voor me vakantie een deal gemaakt voor compleet lederen bekleding, had alleen niet de mogelijkheid meer om het toen op te halen, kom ik van het weekend terug, is het al naar een ander weg:cry.

maar goed hou me ogen wel open en het kan zowiezo geen kwaat om te weten hoe alles aangesloten moet worden.

ik heb nu deze bekleding,

vectra15.jpg

zou het wat zijn om alleen ledere deurpanelen te plaatsen in combinatie met deze stoelen, graag jullie mening.

kijk daar ben ik weer, effe voor het eerst lekker op wintersport geweest in Gerlos, heerlijk:thumbup zeker als je hoort wat voor weer het hier in Nederland is geweest:D

maar goed, ik had voor me vakantie een deal gemaakt voor compleet lederen bekleding, had alleen niet de mogelijkheid meer om het toen op te halen, kom ik van het weekend terug, is het al naar een ander weg:cry.

maar goed hou me ogen wel open en het kan zowiezo geen kwaat om te weten hoe alles aangesloten moet worden.

ik heb nu deze bekleding,

vectra15.jpg

zou het wat zijn om alleen ledere deurpanelen te plaatsen in combinatie met deze stoelen, graag jullie mening.

Terug
Naar boven