• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

interieur vectra b

nou inprincipe vindt ik me bekleding best alleen de deuren niet, beetje kaal zo helemaal van stof.

daarnaast ben ik bang dat je op geheel leren stoelen weer te veel zit te glijden en vond een set deurpanelen dus dacht misschien is dat wel wat.

het idee van half leder vind ik wel wat, alleen het half leder uit de sport edition vind ik zelf niet zo mooi.

maae idd dan is het misschien totaal weer niet zo mooi

nou inprincipe vindt ik me bekleding best alleen de deuren niet, beetje kaal zo helemaal van stof.

daarnaast ben ik bang dat je op geheel leren stoelen weer te veel zit te glijden en vond een set deurpanelen dus dacht misschien is dat wel wat.

het idee van half leder vind ik wel wat, alleen het half leder uit de sport edition vind ik zelf niet zo mooi.

maae idd dan is het misschien totaal weer niet zo mooi

ik wil ook zeker niet anders meer dan ledere bekleding!!!

vind het helemaal geweldig :wub

ook geen last meer van honden haren die je bijna niet uit je stoelen krijgt

ik wil ook zeker niet anders meer dan ledere bekleding!!!

vind het helemaal geweldig :wub

ook geen last meer van honden haren die je bijna niet uit je stoelen krijgt

ja jongens ik ben zoekende:)

heb van de week ergens 2 schakelaars voor de stoelverwarming opgehaald, nu nog het interieur zelf.

als iemand ergens wat weet mag ie het laten horen.

ja jongens ik ben zoekende:)

heb van de week ergens 2 schakelaars voor de stoelverwarming opgehaald, nu nog het interieur zelf.

als iemand ergens wat weet mag ie het laten horen.

P1040809.jpg

DSCN0311.jpg

of dat een idee?:angel

die recardo's zullen best lekker zitten maar ik ga dan toch liever voor zwart leer.

en die van ruud (dikke wagen trouwens en mooie kleur) zijn volgens mij geen sport stoelen?, jammer want een set deurpanelen weet ik al ergens.

ik ben misschien een beetje een zijkert maar ik zoek nog even verder, bedankt voor de tips.

zijn die stoelen van ruud nou sport stoelen of niet, is er iemand die dat weet? zo te aan zijn stuur heeft ie geen sport uitvoering.

de stoelen die ik nu heb kan je aan de voorkant uitschuiven voor als ie lange poten heb, ik dacht altijd dat dat alleen sport stoelen waren.

maar alle setjes leren stoelen die ik heb gezien hebben dat niet, zijn er eigenlijk leren setjes die dat hebben, en klopt het dat alleen dat sportstoelen zijn?

die recardo's zullen best lekker zitten maar ik ga dan toch liever voor zwart leer.

en die van ruud (dikke wagen trouwens en mooie kleur) zijn volgens mij geen sport stoelen?, jammer want een set deurpanelen weet ik al ergens.

ik ben misschien een beetje een zijkert maar ik zoek nog even verder, bedankt voor de tips.

zijn die stoelen van ruud nou sport stoelen of niet, is er iemand die dat weet? zo te aan zijn stuur heeft ie geen sport uitvoering.

de stoelen die ik nu heb kan je aan de voorkant uitschuiven voor als ie lange poten heb, ik dacht altijd dat dat alleen sport stoelen waren.

maar alle setjes leren stoelen die ik heb gezien hebben dat niet, zijn er eigenlijk leren setjes die dat hebben, en klopt het dat alleen dat sportstoelen zijn?

Terug
Naar boven